СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАІНФЛЮЕНСЕРАМИ АКТУАЛЬНИХ ТЕХНІК ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (ID:1228234)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 31
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. МАНІПУЛЯЦІЯ МАСОВОЮ СВІДОМІСТЮ ЯК ХАРАКТЕРНА ОЗНАКА СУЧАСНИХ ЗМІ 4 1.1. Інформаційно-психологічні операції в системі гібридних війн 4 1.2. Специфіка та ознаки маніпуляцій 10 1.3. Механізми інформаційно-психологічних дій 13 1.4. Технології та класифікація засобів маніпулювання масовою свідомістю 17 РОЗДІЛ 2. ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАІНФЛЮЕНСЕРАМИ АКТУАЛЬНИХ ТЕХНІК ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20 2.1. Специфіка маніпуляцій в інтернет-медіа 21 2.2. Актуальні техніки інформаційно-психологічних дій 24 2.3. Рекомендації щодо раціональної взаємодії журналіста з інформацією 27 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження зумовлена розвитком засобів масової комунікації та маніпуляцій, а також змінами, що відбуваються в практиці інформаційно-психологічного впливу. Потенціал маніпулятивного впливу онлайн-ЗМІ пояснюється комунікативною специфікою маніпулювання та недостатньою вивченістю сучасних засобів маніпуляції, що використовуються в онлайн-медіа. Вплив засобів масової інформації на свідомість людини важко переоцінити. Медіа відіграють ключову роль у формуванні картини світу індивіда і в багатьох аспектах контролюють життєдіяльність соціуму. Навіть при умові прагнення засобів масової комунікації до абсолютно об'єктивного інформування аудиторії, структурні особливості процесу комунікації та сприйняття медіаповідомлень неминуче спричиняють цілу низку ефектів на свідомість аудиторії. Проблемами інформаційного впливу активно цікавилися багато дослідників: Е. Бернейс, О. Ваганова, Е. Доценко, С. Зелінський, А. Колодюк, В. Різун, В. Ядов та ін. Мета дослідження: визначити та проаналізувати специфіку використання сучасних прийомів та засобів інформаційно-психологічного впливу з боку онлайн-медіа. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних завдань: 1. Проаналізувати та охарактеризувати інформаційно-комунікаційний аспект взаємодії мас-медіа та аудиторії. 2. Визначити когнітивні особливості сприйняття інформації та психологічні механізми маніпуляції, що дозволяють реалізовувати інформаційно-психологічний вплив. Об'єктом дослідження є медіаконтент українських і зарубіжних журналістів та медіаінфлюенсерів, що має суспільну значущість. Предметом дослідження є психологічні механізми, тактики, прийоми та засоби інформаційно-психологічного впливу, що застосовуються в процесі діяльності онлайн-медіа. Методи дослідження. Під час дослідження використовувались наступні методи: – для визначення інформаційно-комунікаційних аспектів взаємодії мас-медіа та аудиторії було використано метод аналізу; – за допомогою методів структурно-функціонального аналізу cхарактеризували структурні особливості сприйняття інформації людиною та психологічні механізми маніпуляції, що дозволяють реалізовувати інформаційно-психологічний вплив; – для визначення характеру використання психологічних тригерів та дослідження композиційної структури відео було використано метод системного моніторингу; – для умовного поділу на групи засобів інформаційно-психологічного впливу в онлайн-медіа було використано метод типології; – для виявлення частоти використання у тексті окремих символів та слів застосовано метод кількісного контент-аналізу; – для систематизації результатів аналізу було використано метод узагальнення.