СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕДІА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ СПІВТОВАРИСТВІ: СТРАТЕГІЇ ТА ВИКЛИКИ (ID:1253593)

Тип роботи: стаття
Сторінок: 3
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Виклад змісту Висновки Список джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У сучасному глобалізованому світі політичні актори (держави, уряди, політичні інститути та окремі політики) дедалі частіше використовують інформаційно-комунікаційні засоби для формування свого іміджу. Розвиток інформаційних технологій, безмежне використання великих обсягів даних та інтенсивний обмін інформацією стирають кордони між країнами і народами. У сучасному світі засоби масової інформації відіграють ключову роль у формуванні позитивного іміджу країни. Вони суттєво впливають на створення суспільних уявлень і думок. Імідж країни, який транслюється через медіа, формується під впливом політичних, економічних, соціальних і культурних подій та досягнень. Він визначає сприйняття країни та її громадян за кордоном і впливає на міжнародні відносини.