СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Пропаганда як соціально-комунікаційна технологія (ID:1253607)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 9
Рік виконання: 2024
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Суттєві риси пропаганди: Методи пропаганди Як працює пропаганда на прикладі російського медіа RT Хронологія розвитку RT Список джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Більшість істориків стверджують, що виникнення пропаганди слід пов'язувати з появою приватної власності, яка спровокувала поділ суспільства на класи, тобто на багатих і бідних. Таким чином, у будь-якій державі панівний клас (царі, князі, фараони, королі) прагнув досягти власних цілей за допомогою різних методів примусу, використовуючи сили нижчого класу. Пропаганда – це форма комунікації, спрямована на поширення фактів, аргументів, чуток та іншої інформації з метою впливу на громадську думку на користь певної спільної справи або громадської позиції.