«Інформаційні агентства Німеччини: «Дойче прес агентур» (ДПА), «Альгемайнер дойчер нахрихтендинст» (АДН)» (ID:128135)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА 4
1.1. Сутність поняття «Інформаційне агентство» 4
1.2. Види інформаційних агентств 7
РОЗДІЛ 2. ЖУРНАЛІСТИКА НІМЕЧЧИНИ 12
2.1. Історія друку в Німеччині. 12
2.2. Умови становлення журналістики Німеччини як професійної діяльності. 16
РОЗДІЛ 3. ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА НІМЕЧЧИНИ 19
3.1. Дойче прессе-агентур (ДПА) 19
3.2. Альгемайнер дойчер нахрихтендинст (АДН) 24
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
ДОДАТКИ 32
Зразок роботи
ВСТУП
Як відомо, Німеччина - країна, де Іоганом Гутенбергом в 15 столітті було винайдено книгодрукування. Це дало поштовх подальшому становленню і розвитку журналістики в Європі. З моменту першого друкованого видання пройшло більше 500 років, і сьогодні в сучасній Німеччині, згідно зі статистичними даними, продається майже 25 мільйонів примірників щоденних газет. Німеччина займає 4-е місце в світі по числу газет на тисячу жителів - після Японії, Великобританії і Швейцарії. Крім цього, в країні, де проживає 74,6 мільйонів німців і 7,4 мільйона іноземців, зареєстровано 38 мільйонів радіоприймачів і 34 мільйони телевізорів. Таким чином, можна сміливо сказати, що жителі сучасної Німеччини добре забезпечені засобами масової інформації.
Однак статистика мало про що говорить, важливіше інше. Якою свободою користуються ЗМІ в Німеччині, які їхні фінансова і правова бази, з якими проблемами їм доводиться стикатися? Що являє собою цей важливий сектор німецької економіки, що нараховує майже півмільйона працівників і має річний оборот в 70 млрд. Марок? Незважаючи на те, що про діяльність ЗМІ Німеччини написано чимало робіт, ці питання були недостатньо висвітлені і, в основному, стосувалися друкованих ЗМІ. У цьому і полягає актуальність дослідження.
Мета роботи розглянути ЗМІ Німеччини на прикладі Дойче прес-агентур (ДПА) та Альгемайнер дойчер нахрихтендинст (АДН).
Об’єкт дослідження: інформаційні агентства.
Предмет дослідження: інформаційні агентства Німеччини: «Дойче прес агентур» (ДПА), «Альгемайнер дойчер нахрихтендинст» (АДН).
Відповідно до мети роботи було поставлено завдання:
Проаналізувати ЗМІ Німеччини;
Охарактеризувати інформаційне агентство «Дойче прес агентур»
Охарактеризувати інформаційне агентство «Альгемайнер дойчер нахрихтендинст» (АДН).
Інші роботи з даної категорії: