0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Засоби формування іміджу політичного лідера у мас-медіа(на прикладі висвітлення передвиборчої кампанії 2009 року в регіональних ЗМІ Донеччини) (ID:18504)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 100
Рік виконання: 2010
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ 1.1. Розкриття сутності поняття «політичний імідж» 1.2. Структура і компоненти політичного іміджу 1.3. Етапи створення політичного іміджу РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ Й АНАЛІЗ ЗАСОБІВ ЗМІ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА 2.1. Аналіз стратегії і тактики передвиборчої кампанії 2.2. Теоретична модель інструментарію ЗМІ при формуванні іміджу політичного лідера 2.3. Розробка технологічної схеми створення іміджу політичного лідера РОЗДІЛ 3. ВЕРИФІКАЦІЯ ЗАСОБІВ ДРУКОВАНИХ ЗМІ ДОНЕЧЧИНИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА В ХОДІ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ 2009-2010 РОКІВ 3.1. Аналіз технологій друкованих газетних ЗМІ Донеччини при створенні іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії 2009-2010рр. 3.2. Аналіз інструментарію друкованих ЗМІ у процесі самопрезентації політиків і висвітлення їх іміджу з боку опозиції 3.3. Практичне опробовування засобів маніпуляції регіональних друкованих ЗМІ у процесі формування іміджу політичного лідера ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову