0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Образ ділового чоловіка в засобах масової інформації (ID:26982)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 28
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАЗУ ДІЛОВОГО ЧОЛОВІКА В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 1.1. Поняття образу ділової людини 1.2. Основні проблеми створення образу ділового чоловіка в засобах масової інформації РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОБРАЗУ ДІЛОВОГО ЧОЛОВІКА В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 2.1. Формування іміджу лідера в ЗМІ 2.2. Актуалізація образу ділового чоловіка в засобах масової інформації Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи