0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Українські брендові ЗМІ на мас-медійному національному ринку (ID:288606)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2017
Вартість: 650
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………… ……3 Розділ І. Поняття медіабренду та його функціонування на українському медіаринку 1.1. Український медіаринок як система функціонування медіа-бренду….………………………………………………………………………..…6 1.2. Медіабренд в структурах українського комунікаційного простору ……11 Розділ ІІ. Бренд ЗМІ на українському медіа ринку: способи підтримки функціонування та популяризація 2.1. Українські брендові ЗМІ на мас-медійному національному ринку……………………………………………………………………………...16 2.2. Способи популяризації медіабрендів. ……………………………….….22 Висновки………………………………………………………………………....27 Список використаної літератури …………………………………………….29 Додаток
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміст Вступ………………………………………………………………………… ……3 Розділ І. Поняття медіабренду та його функціонування на українському медіаринку 1.1. Український медіаринок як система функціонування медіа-бренду….………………………………………………………………………..…6 1.2. Медіабренд в структурах українського комунікаційного простору ……11 Розділ ІІ. Бренд ЗМІ на українському медіа ринку: способи підтримки функціонування та популяризація 2.1. Українські брендові ЗМІ на мас-медійному національному ринку……………………………………………………………………………...16 2.2. Способи популяризації медіабрендів. ……………………………….….22 Висновки………………………………………………………………………....27 Список використаної літератури …………………………………………….29 Додаток Вступ Актуальність нашої теми полягає у тому, що з появою нової продукції на ринку ЗМІ, роль бренду зросла у сенсі їх популяризації та рекламування. У зв’язку з тим, що кожен вид засобів масової комунікації має усталені цінності, норми, закономірності. Важливим елементом дослідження є виявити способи та систему розвитку бренду, показати здобутки й упущення, визначити місце, значення та функціонування бренду на українському медіа ринку. Об’єктом нашого дослідження є брендовані ЗМІ в українському медійному просторі, зокрема «Український тиждень»; «Українська правда»; «День» та газета «ОГО». Предметом дослідження є основні технології популяризації орендованих ЗМІ на українському медіа ринку. Мета нашої роботи – проаналізувати розвиток та популярність брендованих ЗМІ в українському мас-медійному просторі. Виявити місце та роль бренду у розвитку українського медіа ринку. Реалізація зазначеної мети передбачає розв’язання таких завдань: 1. Опрацювати теоретичний матеріал, який стосується популяризації брендів ЗМІ загалом, та на українському медіаринку зокрема. 2. Дослідити становище медіа ринку, як системи функціонування брендів. 3. Визначити структуру медіа бренду українському комунікаційному просторі 4. Дослідити способи підтримки функціонування українських брендованих ЗМІ на вітчизняному медіа ринку. 5. Розглянути систему популяризації медіа брендів на основі теоретичних здобутків, проаналізувати такі ЗМІ: «Український тиждень»; «Українська правда»; «День» та газета «ОГО». 7. Опрацювати Інтернет-ресурси з досліджуваної теми, зокрема офіційний сайти журналу «Український тиждень», газет «День» та «ОГО» та інтернет-видання «Українська правда». Наукові методи дослідження. Для досягнення поставленої в роботі мети, були використані загальнонаукові, спеціальні, конкретно наукові методи дослідження. До того ж, застосували загальнонаукові логічні методи дослідження, як індукція, дедукція, метод порівняння та аналізу. Наукова новизна є у тому, що ми вперше в українському журналістикознавстві досліджуємо процеси, які відбуваються на українському медіа ринку з позицій популяризації брендованих ЗМІ. Адже, медіаринок та брендинг українських ЗМІ не є широко досліджений. Дослідження такого типу відкриває нові можливості та перспективи для медіабрендів українського інформаційного простору. Стан дослідження теми. Комплекс характеристик та етапи формування поняття «бренд», головні функції тасутність явища «медіабренд» подають та аналізують у своїх працях такі вчені: Аакер Дэвид [1], Биков Илья [3], Огивли Дэвид [15]. У книгах розробляється комплексна наукова база медіаринку як галузі науки та обґрунтовуються передумови для її практичного застосування. Структура курсової роботи. Наше наукове дослідження складається зі «Вступу», у якому визначені мета та завдання роботи, об’єкт і предмет, з’ясовано наукову новизну, актуальність та практичне значення. Робота складається також із двох розділів, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі з’ясовано поняття медіабренду та визначено його функціонування на українському медіаринку. Досліджено системи та структури функціонування медіабренду в комунікаційному просторі ЗМІ України. У другому розділі досліджено брендові ЗМІ на українському медіаринку, зокрема «Український тиждень»; «Українська правда»; «День» та газета «ОГО». Визначено способи підтримки функціонування та популяризації брендів. У «Висновках» підсумовано результат наукового дослідження: визначено, які є відомі брендовані ЗМІ на українському медіа ринку, їх популярність та важелі посилення впливу на аудиторію, яке місце посідають брендовані ЗМІ на українському медіаринку, та на що спрямований сучасний медіабрендинг в українському інформаційному просторі.