0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Процес роздержавлення українських ЗМК в контексті стратегій розвитку соціальних комунікацій. Громадські ЗМК. Умови формування громадського мовлення у національному інформаційному просторі (ID:307058)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 10
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. Процес роздержавлення українських ЗМК в контексті стратегій розвитку соціальних комунікацій РОЗДІЛ ІІ Громадські ЗМК. Умови формування громадського мовлення у національному інформаційному просторі
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сучасному етапі Україна знаходиться у проміжному етапі між процесом роздержавлення і громадськими ЗМІ. За комунальні вже не платимо, за суспільні ще не готові. Багато в чому на цей процес впливає економічна криза в країні. Виходячи із піраміди Маслоу, можна зробити висновок, що українці не розглядають ЗМІ, як першочергову потребу і, відповідно, не задумуються про неї. Тим часом громадські ЗМІ, що формуються в країні виживають за рахунок грантів і, неопосередковано, відстоюють інтереси донорів.