0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Імідж ведучого на телебаченні» (ID:426723)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2016
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………..3 Розділ 1:ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДГРУНТЯ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ВЕДУЧОГО В КАДРІ…………………………………………….6 1.1.Визначення прямого ефіру та його особливості……………………….6 1.2.Образ телеведучого в кадрі……………………………………………...8 1.3.Голос та особливості мовлення ведучого……………………………..11 1.4. Комунікативні якості телеведучого…………………………………..17 Розділ 2: ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВЕДУЧИХ АНАЛІТИЧНИХ ПРОГРАМ «СВОБОДА СЛОВА» (ТЕЛЕКАНАЛ «ICTV», ВЕДУЧИЙ АНДРІЙ КУЛІКОВ) ТА «ШУСТЕР LIVE»( ТЕЛЕКАНАЛ «1+1» , «ІНТЕР» ТА «24», ВЕДУЧИЙ – САВІК ШУСТЕР)…………………………………26 2.1.Професійний шлях ведучих…………………………………………….26 2.2. Короткі характеристики програм……………………………………...28 2.3.Порівняльна характеристика професійних якостей ведучих програм............................................................................................................29 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….. 41 ДОДАТКИ………………………………………………………………….. 44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сьогоднішній день в телепросторі працює чимало дикторів та ведучих. Проблема дослідження полягає в тому, що багато «професіоналів» не відповідають певним нормам, що існують на телебаченні. Це призводить до непрофесійності багатьох телепрограм. Значна доля того, що відбувається в ефірі, залежить саме від ведучого. Особливо, якщо ми говоримо про прямий ефір. Існує чималий список критеріїв, яким повинен відповідати журналіст-ведучий, аби його програма стала успішною та популярною. В Україні й досі вузьким залишається круг тих ведучих, які хоч трішки відповідають цим критеріям. Актуальність дослідження проблеми полягає у такому: 1) Аспекти даної теми досліджується багатьма науковцями ( Г. Кузнєцов, А. Юровський, О. Пономарів, В. Лизанчук, З. Дмитровський, Б. Потятиник та ін.); 2)Нині існує чимало програм, що транслюються у прямому ефірі; 3)Більшість режисерів програм не прикладає максимальних зусиль заради розвитку та підвищення професійності своїх ведучих; 4) Україна й досі не має гідного кола професійних ведучих, хоча вони існують, але їх катастрофічно замало; 5)Більшості нинішнім телеведучим складно «тримати» аудиторію як в студії, так і поза її межами; 6)Чимало журналістів-ведучих допускають багато помилок під час ефіру через не знання елементарних правил та законів телебачення; 7)Останнім часом дуже популярним та модним став випуск телепрограм в live-режимі.