0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості сучасної соціальної реклами на телебаченні (ID:579347)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 53
Рік виконання: 2012
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
1.Соціальна реклама. 1.1Історіографія питання 1.2 Поняття питання "Соціальна реклама" 1.3.Укр.законодавство щодо соц.реклами. 2Психологічний аспект. 3.Соціальна реклама на телебаченні
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Соц.реклама-це один з інструментів плзитивного,інформаціфного впливу,метою її виступає зміна ставлення громадян до певних соціальних проблем. Соціальна реклама на телебаченні є менш поширеним явищем,ніж комерційна.Суть її у звертанні уваги суспільства на проблеми ,які його оточують.Телебачегня,як найпопулярніший засіб масової інформації,може забезпечити,щоб соціальну рекламу переглянуло,осмислило і зробило для себе висновки якомога більше людей. Соцвальна реклама має потужний впливна формування громадської думки.