0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практична робота Телебачення як об′єкт медіакритики (ID:708697)

Тип роботи: аналітична робота
Сторінок: 22
Рік виконання: 2023
Вартість: 440
Купити цю роботу
Зміст
1. Медіакритика телевізійних новин. Моніторинг професійних стандартів. 2. Критика теленовин за Н. Лігачовою 3. Сучасне російське телебачення та його вплив на аудиторію (погляд Померанцева). 4. Моніторинг теленовин, серіалів, ток-шоу, гумористичних програм російського телебачення (телеканал і об’єкт аналізу – на вибір студента). 5. Наповнення ефіру українських каналів: серіали, ток-шоу, гумористичні програми. 6. Моніторинг теленовин, серіалів, ток-шоу, гумористичних програм (телеканал і об’єкт аналізу – на вибір студента). Практичні завдання: • Проаналізуйте медіакритичні матеріали, визначте кут подачі, мовно-стилістичні особливості, жанрове втілення, методи дослідження й систему аргументації: Завдання для самостійної роботи: Проведіть аналіз телевізійного продукту (на вибір студента). На основі аналізу напишіть медіакритичний матеріал. Серіал «Слуга народу» (медіакритичний аналіз)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Медіакритика – галузь гуманітарного знання, що вивчає буття, культуру, еволюцію мас-медіа в площині людської взаємодії і людську взаємодію в контексті реальності, яку відбивають мас-медіа. Медіакритика виникає на межі таких наук, як соціологія, філософія, соціальна психологія, теорія масової комунікації, теорія журналістики, і стає міждисциплінарним комплексом теоретико-методологічних гіпотез, що претендують на різнобічне розуміння медій. Медіакритика телевізійних новин (медійна критика, критика засобів масової комунікації) – це сегмент журналістики, що аналізує та оцінює медійний продукт. Її предметом може бути і форма, і зміст медійного продукту, а також тенденції та обставини його виробництва, їхнє значення, вплив на суспільство, взаємодія з ним тощо. Жанрові й тематичні межі медіакритики розмиті: вона межує з критикою різних родів мистецтва, політичною та соціальною публіцистикою, есеїстикою, навіть художньою літературою. Не намагатимемося тут класифікувати медійну критику за тематикою чи родом медіа, продукт якого вона оцінює (телебачення, радіо, преса, інтернет, реклама тощо), адже в цьому разі ми отримали б величезну множину нестійких, змінних різновидів. Зазначимо лишень, що в Україні та загалом на пострадянському просторі традиційно розвиненіша критика телебачення («телекритика»), в тому числі телевізійного кіно та реклами; меншою мірою – друкованих ЗМІ та радіо; критика онлайн-видань, сайтів та new media поширена переважно в інтернеті, зокрема у блогосфері.