0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Редакційно-технічна підготовка видань розвивальної літератури видавництва «Ранок» (ID:786414)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 95
Рік виконання: 2019
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………….4 РОЗДІЛ І. СПЕЦИФІКА РОЗВИВАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ………………………………………………………………………………..7 1.1. Типологія дитячих видань на видавничому ринку України………………….7 1.2. Розвивальні видання як різновид дитячої літератури……………………….11 1.3. Психолого-педагогічний аналіз як складова редакторського опрацювання видань……………………………………………………………………………….14 РОЗДІЛ ІІ. ВИДАВНИЦТВО «РАНОК»: КОНЦЕПЦІЯ, РЕПЕРТУАР ВИДАНЬ, АВТУРА………………………………………………………………..22 2.1. Видавництво «Ранок»: загальні відомості…………………………………..22 2.2. Репертуар книговидавничої продукції………………………………………25 2.3. Типологія розвивальних видань видавництва………………………………39 РОЗДІЛ ІІІ. РЕДАКТОРСЬКО-ТЕХНІЧНА ПІДГОТОВКА ВИДАНЬ РОЗВИВАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ВИДАВНИЦТВА «РАНОК»…………….44 3.1. Характеристика розвивальних видань за типологічними ознаками………..44 3.1.1. Тематичний спектр…………………………………………………………..44 3.1.2. Вікові особливості…………………………………………………………...48 3.1.3. Матеріальна конструкція……………………………………………………51 3.2. Технічне оформлення розвивальної літератури……………………………..55 3.3. Рекомендації щодо вдосконалення розвивальних видань…………………..67 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….72 ДОДАТКИ………………………………………………………………………….80
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Українська розвивальна література для наймолодших представників нації є важливою складовою книговидавничої справи в Україні. Поступово зростають кількісні та якісні показники таких видань. Тематична різнобарвність і поліграфічна якість, яскравість і виразність художнього оформлення щоразу приваблюють малих читачів та їхніх батьків. За відсутності в батьків часу шукати ідеї для занять із дітьми дитяча книга перебирає на себе цю функцію, надає готову до використання якісну й різноманітну друковану продукцію. Серед розмаїтого спектру дитячої літератури, яка найкраще сприятиме навчанню, виділяються саме розвивальні видання. Завдяки цим книгам дитяча аудиторія краще сприймає нову інформацію та розуміє навколишній світ. Цільове призначення розвивальної літератури полягає в тому, щоб в доступній для читача певного віку формі розкрити знання про світ. Розвивальна література представляє собою відібрані під певним кутом зору відомості з різних галузей культури, науки і техніки. Основними її завданнями називають: розвиток дрібної моторики, формування системи знань людини, їх структурування, відображення зв’язків між ними. Актуальність роботи визначається тим, що сьогодні випуск розвивальної літератури для дітей належить до пріоритетних напрямів діяльності, як спеціалізованих, так і універсальних видавництв. У роботі редактора над нею, важливим є не тільки змістове наповнення книги, а й технічне оформлення. Саме редакторсько-технічне опрацювання видань розвивальної літератури взяте за основу дослідження у запропонованій роботі, а на матеріалі видань «Ранку» проведено вперше, що становить новизну дослідження. Мета роботи — дослідити особливості редакційно-технічної підготовки видань розвивальної літератури видавництва «Ранок». Для реалізації мети заплановано зреалізувати такі завдання: окреслити специфіку дитячих видань; визначити місце розвивальної літератури у контексті дитячої літератури; охарактеризувати психолого-педагогічний аналіз дитячих видань; висвітлити загальні відомості про видавництво «Ранок»; описати репертуар видавництва «Ранок»; здійснити типологічну характеристику розвивальної літератури видавництва «Ранок»; дослідити роботу редактора над технічним оформленням розвивальної літератури для дітей видавництва «Ранок»; подати рекомендації щодо вдосконалення розвивальних видань. Об’єкт дослідження: видання розвивальної літератури видавництва «Ранок». Предметом дослідження є редакційно-технічна підготовка видань розвивальної літератури для дітей.