0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Метод бесіди в журналістиці (ID:834850)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. БЕСІДА ЯК АНАЛІТИЧНИЙ ЖАНР ЖУРНАЛІСТИКИ 1.1 Теоретичні підходи до вивчення бесіди як жанру журналістики 1.2 Ознаки та класифікація методу бесіди РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ БЕСІДИ У ЖУРНАЛІСТИЦІ 2.1 Комунікативні технології побудови бесіди 2.2 Правила формулювання запитань під час бесіди 2.3 Бесіда як складова журналістських жанрів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Підсумовуючи результати дослідження, робимо висновок, що бесіда є одним із найважливіших жанрів журналістики, одним із основних і найпоширеніших способів отримання інформації, а також у жанрі публіцистики: вербальне спілкування журналіста з однією чи кількома особами з метою отримання інформації та задоволення інформаційних потреб суспільства. Особливо активно в сучасній журналістиці розвивається переосмислення жанрової своєрідності матеріалів, неповторності зображення подій, явищ, постатей, політичної та інтелектуальної сфери суспільства. Вчені дедалі більше звертають увагу на їх взаємозв’язок і типологічну характеристику. Сучасна журналістика відносить метод бесіди до групи інформаційно-аналітияних жанрів і розглядає його як розмову двох або більше осіб з метою отримання нової інформації. Найбільш повним, на наш погляд, є визначення бесіди як цілісного комунікаційного акту, що реалізується через діалогічне спілкування журналіста та оповідача в ситуації чергування запитань і відповідей з метою отримання інформації, думок і суджень з огляду на суспільний інтерес. З точки зору журналістики, бесіда - це жанр, який має форму розмови автора з обізнаними людьми на суспільно важливу тему (фактично журналістський діалог). Аналізуючи бесіду за типом тексту, слід поставити питання про класифікацію, яка визначається такими критеріями: - кількість співрозмовників: монологічна бесіда (роль журналіста визначити не можна відразу), діалогічна (діалог про фіксовані ролі під час спілкування), полілогічна (спілкування багатьох партнерів одночасно); - характер організації: опитування, анкетування, прес-брифінг; - вид матеріалу: інформаційна, персональна; - характер спілкування: безпосереднє спілкування (віч-на-віч), опосередковане спілкування (по телефону), через Інтернет; - форма досягнення комунікативної мети: монолог, інформаційне опитування, аналітичне опитування, бліц-опитування, розповідь, анкетування; - характер обговорюваних питань: інформаційна, аналітична, протокольна, бесіда-розслідування, портретна, сатирична, гумористична. Виходячи з різних підходів до визначення типів методу бесіди, бачимо, що цей жанр - окремий вид прагматично організованого тексту, який спрямований на виявлення точки зору співрозмовника з певного питання, і водночас має місце розповіді про співрозмовника, визначаючи його психолінгвістичний портрет.