0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

НАУКОВО-ПОПУЛЯРНІ ВИДАННЯ З МИСТЕЦТВА (ОБРАЗОТВОРЧОГО, МУЗИЧНОГО, ТЕАТРАЛЬНОГО, КІНО) ТЕМАТИКО-ТИПОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ РЕДАКТОРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ (ID:881193)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ________________________________________________________3 Розділ 1. Класифікація видань образотворчого мистецтва_____________ 6 1.1. Структура видань з образотворчого мистецтва_________________6 1.2. Специфіка видань з образотворчого мистецтва_________________9 Розділ 2. Інформаційний аналіз ринку_____________________________12 2.1. Репертуар за останні 5 років_________________________________12 2.2. Тематико-типологічна характеристика_________________________16 Розділ 3. Особливості редакторської підготовки науково-популярних видань на прикладі журналу «Образотворче мистецтво»____________________21 3.1 Журнал «Образотворче мистецтво» у системі друкованих ЗМІ______21 3.2 Структура журналу, особливості редакторського оформлення______22 Висновки_____________________________________________________27 Список використаної літератури__________________________________29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. В умовах сучасного розвитку інформації та друкованих ЗМІ, особливу роль відіграє якісне донесення до читача культурно-мистецького досвіду. Водночас, новітня журналістика відіграє роль найбільш активного і авторитетного для масової свідомості джерела інформації. Проте, часто переважають у ній негативні сюжети і візуальні образи, які деформують в ньому образ світу і людини. Саме тому, роль мистецтва неоціненна, особливо в системі мистецьких та образотворчих друкованих ЗМІ. Зокрема журнал образотворчого мистецтва – це та форма журналістики, яка сприяє вирішенню освітньо-пізнавальної проблеми, акцентуючи увагу на площинах культури, яка є універсальною, активною формою презентації естетичної та художньої інформації. Художній журнал здійснює перехід з інформаційно-комунікативної системи в комунікативно-художньої. Створений ще у кінці ХІХ- на початку ХХ століття, художній журнал як особливий тип журналістики, відображав духовне буття, розглядав питання естетики і мистецтва. У ХІХ столітті, у художньо-мистецьких журналах, висвітлювали твори мистецтва відповідно до культурної епохи, релігійних, екзистенційних напрямків. У ХХ столітті, роль образотворчих журналів полягала в збереженні людської естетики в умовах «машинної цивілізації». Такою ж є мета естетичної форми сучасного мистецького журналу. Образотворчий журнал затребуваний сучасною культурою, і він існує в ній як в традиційних формах, так і в електронних версіях. Зокрема, окремі образотворчі журнали («Образотворче мистецтво», «Арт», «Korydor» тощо), не завжди відповідають нормам справжнього художнього журналу як естетичної єдності концептуальних, вербальних і візуальних елементів. Саме тому, дослідження основних проблем та позитивних факторів редакторської підготовки журналів образотворчого мистецтва, є актуальною проблему сучасних друкованих ЗМІ. Стан наукового дослідження. Освітньо-пізнавальні ЗМІ у своїх працях досліджували українські науковці Н. Духаніна, І. Сахневич, О. Янишин, Н. Шубенко, І. Гуріненко, Ю. Казакова, І. Чемерис, Г. Онкович. Серед російських дослідників — О. Мурюкіна, І. Челишева, Р. Сальний, Н. Кирилова, І. Жилавська та ін. Тобто освітня (як медіа-, так і загальноосвітня) функція спеціалізованих ЗМІ є доведеною і незаперечною: з їхньою допомогою люди підвищують рівень знань з мистецтва, опановують культуру медіа. Проте, недослідженими залишаються журнали образотворчого мистецтва, та особливості їх редакторської підготовки. Мета дослідження – дослідити науково-популярні видання з мистецтва (зокрема образотворчого, журнал «Образотворче мистецтво»), тематико-типологічні характеристики та особливості редакторської підготовки. Поставлена перед нами мета, вимагає розв’язання концептуальних завдань:  класифікувати видання образотворчого мистецтва, визначити їхню структуру та специфіку;  проаналізувати ринок видань образотворчого мистецтва;  визначити тематико-типологічну характеристику видань із художнього мистецтва;  здійснити характеристику редакторської підготовки науково-популярних видань на прикладі журналу «Образотворче мистецтво» (визначити структуру видання, особливості оформлення та подання друкованого тексту). Об’єкт дослідження – науково-популярні видання з художнього мистецтва, їх структура та популяризація на ринку. Предмет дослідження – журнал «Образотворче мистецтво», особливості редакторської підготовки видання. Методи дослідження – в процесі дослідження було застосовано описовий, порівняльно-історичний, структурний, функціональний та аналітичний методи. Структура дослідження – курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури.