0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсовий проект з дисципліни «Конкурентоспроможність ЄС : діагностика і стратегія» (ID:1085250)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 42
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» 5 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОГО СЕРЕДОВИЩА «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» 11 2.1. Визначити предмет, суб’єкт та об’єкт конкуренції, рівень конкуренції. 11 2.2. Обчислити інтенсивність конкуренції в галузі за коефіцієнтом концентрації, індексами Лінда, Герфіндаля-Гіршмана, на основі чого визначити й описати тип ринку. 11 2.3. Описати дію сил конкуренції згідно з моделлю М. Портера. 13 2.4. Провести моніторинг основних конкурентів підприємства. 14 2.5. Проаналізувати конкурентні переваги основних товарів досліджуваного підприємства, галузі, регіону, країни, у яких воно функціонує, на підставі чого виділити внутрішні та зовнішні конкурентні переваги аналізованого підприємства. 15 SWOT -аналіз ТОВ «Кернел-Трейд» 16 2.6. За різними методиками оцінити конкурентоспроможність основних товарів підприємства, підприємства загалом, а також галузі та регіону. 19 2.7. Оцінити роль аналізованого підприємства, галузі, регіону, в яких воно діє, у досягненні КСП України за теорією “ромба”. Зобразити й описати кластер, у якому діє підприємство. 24 2.8. Охарактеризувати специфічні методи регулювання конкуренції, які застосовуються щодо аналізованого підприємства, галузі. 25 РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ РИНКІВ ЄС. 27 3.1. Детально проаналізувати за різними підходами привабливість кожного ринку для виходу на них досліджуваного вітчизняного підприємства. 27 3.2. Обрати ринок для виходу, детально обгрунтувавши. 33 РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗ ОБРАНОГО ЄВПРОЕЙСЬКОГО РИНКУ 36 4.1. Оцінити рівень конкуренції, тип ринку, регулювання конкуренції в галузі; здійснити моніторинг ключових конкурентів. 36 4.2. Проаналізувати ймовірні конкурентні переваги досліджуваного підприємства та його товарів на ньому, а також оцінити його конкурентоспроможність щодо провідних конкурентів. 37 4.3. Керуючись рекомендаціями різних авторів, сформувати й детально обґрунтувати стратегію й тактику виходу й діяльності підприємства на обраному європейському ринку. 38 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасний стан ринку характеризується постійною зміною зовнішнього середовища, мінливістю купівельного попиту, наявністю великої кількості підприємств різних форм власності, підвищенням невизначеності та ризику. А отже, для того, щоб вижити, підприємствам необхідно відстежувати і реагувати на всі зміни, що відбуваються в їх конкурентному середовищі з метою збереження своїх позицій на ринку і забезпечення конкурентних переваг. Кожному підприємству важливо правильно оцінити ринкову ситуацію, з тим, щоб вибрати ефективні засоби конкуренції, які, з одного боку, були б адекватними ринковій ситуації, тенденціям її розвитку, з іншого – специфіці діяльності підприємства. Центральним поняттям, що виражає сутність ринкових відносин, є поняття конкуренції. Конкуренція – це найважливіша ланка всієї системи ринкового господарства. Термін "конкуренція" з лат. concurrentia означає – змагання, суперництво. Конкурентоспроможність є важливою характеристикою діяльності підприємства, але її підвищення не повинно ставати самоціллю. Варто орієнтуватися на те, щоб конкурентоспроможність пропозиції, наявних ресурсів і менеджменту підприємства були достатні для реалізації вибраної конкурентної стратегії та отримання бажаних результатів діяльності. Аналізування конкурентного середовища, діагностика конкурентоспроможності, формування методологічних і методичних засад підвищення КСП товарів, підприємств, регіонів, галузей, країн (мікро, мезо та макрорівень) набуває сьогодні значної актуальності внаслідок посилення глобалізації, конкуренції в світі. А в умовах євроінтеграції України аналізування європейського конкурентного середовища й політики, глобальної конкурентоспроможності ЄС, впливу членства в ЄС на КСП країн-членів, як дійсних, так і перспективних, має особливе значення. Мета курсової роботи – формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо: аналізування сутності й системи управління конкурентоспроможністю різних об’єктів; діагностування та формування стратегії підвищення їх міжнародної КСП; аналізування європейського середовища та політик, детермінантів конкурентоспроможності ЄС; діагностики конкурентоспроможності в європейському контексті на різних рівнях, як основи для подальшого розвитку глобальної конкурентної стратегії; 4посилення стратегічних конкурентних переваг ЄС, сприяння європейському світовому стійкому конкурентному розвитку. Об’єкт курсової роботи - ТОВ «Кернел-Трейд» – диверсифікована сільсько-господарська компанія, провідний у світі та найбільший в Україні виробник та експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Предметом роботи є процес аналізу вітчизняних та іноземних конкурентів, вибір перспективного ринку та розробка стратегії виходу на ринок. Завданнями роботи є: охарактеризувати обране підприємство, дослідити конкурентне середовище компанії, дослідити перспективи європейських ринків, проаналізувати обраний європейський ринок. Методи дослідження - систематизування, узагальнення, порівняння, аналогії, прийоми графічного та табличного відображення даних для наочного представлення.
Інші роботи з даної категорії: