0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Зовнішньоторгівельна угода з імпорту чаю (ID:126864)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 35
Рік виконання: 2016
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. Аналітична маркетингова оцінка ринку досліджуваного товару 1.1 Аналіз світового ринку товару 1.2 Аналіз українського ринку товару 2. Правове обґрунтування можливості здійснення даної зовнішньоекономічної угоди 2.1 Законодавча база 2.2 Нормативно-правові умови здійснення даного проекту 3. Зовнішньоекономічний контракт 4. Оцінка ефективності запропонованого проекту ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ ВИСНОВКИ В даній курсовій роботі було здійснено теоретичне та аналітичне дослідження світового та українського ринку чаю, нормативно-правової бази регулювання зовнішньоекономічної угоди, було розроблено зовнішньоекономічну угоду та оцінено її ефективність. На основі отриманих даних було сформулювано ряд висновків. . Основними виробниками та експортерами чаю на світовому ринку являються Шрі-Ланка, Індія та Індонезія. Щодо основних тенденцій обсягу ринку чаю, то у ваговому виразі за останні роки він практично не змінюється. Проте у грошовому виразі, світовий ринок чаю показує значні темпи зростання. . Зовшішньоторговельна операція на імпорт чаю регулюється за допомогою ліцензування, стягнення митних зборів, перевірки якості товару, встановлення санітарного і екологічного контролю, митних процедур на основі Законів України та інших чинних нормативно-правових актах. . Зовнішньоекономічний контракт укладено згідно чинного законодавства. Він передбачає усі моменти, що виникають у процесі експортно-імпортної операції. Контракт охоплює такі головні елементи, як кількість та якість товару, умови поставки, платежу, здачі-приймання товару, пакування і маркування, враховує форс-мажорні обставини та порядок врегулювання спорів. . Після врахування особливостей здійснення зовнішньоторговельної операції, проведення розрахунків було отримано показник рентабельності в розмірі 18,5%. Це є задовільним показником та говорить про прибутковість ведення діяльності з перепродажу імпортованого чаю на внутрішньому ринку України. Світовий та український ринок чаю останніми роками розвивався динамічно, спостерігалося стабільне зростання чайного виробництва в світі. Високий інтерес до ринку чаю обумовлений наступними чинниками: ринок в останні роки характеризується стійким ростом; ринок із швидким оборотом капіталу (порівняно з ринком алкогольних напоїв і тютюнових виробів); чай є товаром масового повсякденного попиту. Але щодо прогнозу на майбутнє, то світові експерти відзначають, що в найближчих 10 років зростання виробництва чаю сповільниться, в основному за рахунок Африки. Чорного чаю буде отримано 3,1 млн т. Найбільшим виробником чорного чаю в світі залишатиметься Індія - приблизно 1,2 млн. т в 2017 році. Далі слідують Кенія - 344 тис. т, Шрі-Ланка - 341 тис. т, Китай - 312 тис. т, Туреччина - 210 тис. т. Зважаючи на зростання світових цін та загальну економічну ситуацію, продавці чаю вважають, що об'єм вітчизняного чайного ринку збільшиться в гривневому еквіваленті, але зменшиться в доларовому, а також у фізичному виразі. Перелік табличної і графічної інформації Таблиця 1.1 Основні виробники чаю в світі Рис.1.1 Структура експорту чаю в світі в 2014 році Таблиця 1.2 Середньорічне споживання чаю на душу населення Рис.1.2 Структура споживання чаю, в залежності від його виду Рис.1.3 Структура споживання чаю, в залежності від виду фасовки Рис.1.4. Динаміка реалізації чаю, тис.т Рис.1.5. Динаміка реалізації чаю, млн.дол. Рис.1.6. Динаміка імпорту чаю, тис.т Рис.1.7. Динаміка імпорту чаю, млн.дол. Рис.1.8 Структура поставок чаю в Україну Рис.1.9. Динаміка експорту чаю, т [24] Рис.1.10. Динаміка експорту чаю, тис.дол. [24] Рис.1.11 Структура українського ринку чаю по брендам [24] Рис.1.12 Частота покупки чаю, % у 2014 р. [24] Рис.1.13 Частота покупки чаю [24]
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: