0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах (ID:272307)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 31
Рік виконання: 2019
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «АКВА ВІТА – ЖИВА ВОДА» 5 1.1. Загальна характеристика ТОВ «Аква Віта – Жива вода» 5 1.2 Аналіз фінансового стану та конкурентоспроможності ТОВ «Аква Віта – Жива вода» 7 1.3. SWOT аналіз діяльності підприємства 11 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АКВА ВІТА – ЖИВА ВОДА» 14 2.1. Оцінки зовнішнього середовища ТОВ «Аква Віта – Жива Вода» 14 2.2. Оцінки внутрішнього середовища ТОВ «Аква Віта – Жива Вода» 15 РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АКВА ВІТА – ЖИВА ВОДА» 19 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасні умови ведення господарства вимагають від туристичних підприємств застосування гнучкої системи формування вартості на туристичний продукт та вихід із ним на зовнішні конкурентні ринки. Ціна таких послуг повинна адекватно реагувати на зміни численних факторів, що впливають на процес утворення та формування ціни і забезпечувати довгостроковий економічний успіх туристичного бізнесу. Ефективне управління утворенням та формування ціни при зовнішньоекономічній діяльності можливе тільки при комплексному системному підході до аналізу всієї мережі процесів туристичного бізнесу та компанії. Обране нами підприємство, ТОВ «Аква Віта – Жива вода», є потужним гравцем на ринку надання туристичних та оздоровчих послуг та просуванні новітніх технологій у лікуванні як на території Хмельниччини, так і в Україні в цілому. Проте, через невизначеність впливу чинників та неефективну стратегію утворення та формування ціни вона не ризикує виходити на зовнішні ринки, адекватно оцінюючи конкурентні позиції та масштаби витрат. Питанням виявлення та дослідження чинників, що визначають рівень цін та політику підприємств з утворення та формування ціни на зовнішніх ринках, присвячені роботи багатьох науковців та практиків-економістів. При цьому різні автори розглядають виявлені чинники у напрямку своїх досліджень та відповідно до власних напрямів дослідження. Так, Г.М. Чубаков, В.М. Тарасевич досліджували основні фактори та впливи, що визначають політику утворення та формування ціни та надавали їм фінансово-економічну оцінку. Розробці теоретичних основ цінової політики присвячені роботи Грицюка Е.О., Дугіна С.І., Федорищевої А. М., Котлера Ф. Їх праці досліджують сутність вартості та утворення та формування ціни, встановлені завдання та методи цінової політики, запропоновані підходи щодо етапів формування цінової політики. Проте, специфіка реалізації цінової політики на підприємствах туристичного бізнесу, в умовах загострення конкурентної боротьби у нестабільному ринковому середовищі зовнішніх економік, залишається слабко дослідженою. Метою курсової роботи є дослідження особливостей організації зовнішньоекономічної діяльності на туристичних підприємствах на прикладі діяльності ТОВ «Аква Віта – Жива вода». Виходячи із поставленої мети, були сформульовані наступні завдання: 1. Навести загальну характеристику туристичного підприємства. 2. Проаналізувати фінансовий стан та конкурентоспроможність підприємства. 3. Навести SWOT-аналіз діяльності підприємства. 4. Оцінити зовнішнє та внутрішнє середовище ЗЕД підприємства. 5. Провести аналіз та оцінку ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження роботи являється процес організації зовнішньоекономічної діяльності на туристичних підприємствах на прикладі діяльності ТОВ «Аква Віта – Жива вода». Предметом дослідження – організація і проведення комплексу заході по зовнішньоекономічній діяльності на туристичних підприємствах. Методи дослідження, що використовувались при написанні роботи, належать до загальнонаукових: метод спостереження, системно-структурний аналіз, статистичні методи. Серед методів пізнання в основному використовувався діалектико-системний підхід, відповідно до якого всі процеси розглядаються й аналізуються у взаємозв’язку, взаємозалежності та розвитку. Інформаційною базою роботи послужили наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, нормативно-правові акти України, стандарти міжнародні та українські, об’єднання професіоналів соціологічних та маркетингових досліджень ESОMАR, відкриті звіти обраного підприємства. Ключові слова: економічна діяльність, ринок, методи маркетингових досліджень, конкуренція, цінова політика, стратегія розвитку. Матриця SWОТ в аналізі виконує завдання отримання додаткової інформації щодо можливостей реалізації (підтримки) конкурентного стану в контексті припустимих сценаріїв стратегій розвитку туристичної компанії. Ця інформація, маючи вихідну вербальну форму, своєю структурою дозволяє як виконувати певну квантифікацію інформації (надаючи їй додаткового аналітичного числового формату), так і на основі «розширеної» інформації здійснювати оцінку досяжності відповідних функціональних аспектів, виконуючи при необхідності їх коригування. Таке комплексне завдання потребує низки відповідних матричних моделей (матриць) – від вихідної матриці SWОТ-аналізу до матриць реалізації конкретних сценаріїв можливого розвитку ТОВ «Аква Віта – Жива Вода». Особливістю вихідної матриці SWОТ-аналізу є її структурованість за певними сферами, що мають вплив на компанію (від геополітичних і геоекономічних характеристик до конкурентів та інфраструктури), а відтак мають визначати конкурентоспроможність по сегментах, котрі є притаманними для компанії.
Інші роботи з даної категорії: