0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конкурентоспроможність продукції на зовнішньому ринку та шляхи її підвищення (ID:99519)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 136
Рік виконання: 2010
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Теоретико – методичні основи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства 1.1 Поняття та оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства 1.2 Поняття та оцінка конкурентоспроможності підприємства 1.3 Основні напрями підвищення міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємства Розділ 2. Загальна характеристика виробничо – господарської діяльності підприємства 2.1 Господарсько-правові засади функціонування підприємства та його загальна характеристика 2.2 Аналіз виробничо-господарської діяльності ЗАТ КЗШВ «Столичний» 2.3 Аналіз фінансово-економічного стану підприємства 2.4 Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства Розділ 3. Розробка заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції ЗАТ КЗШВ «Столичний» на зовнішньому ринку 3.1 Загальні проблеми експорту в Україні 3.2 Розрахунок економічної ефективності заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції КЗШВ „Столичний” на центральноєвропейському ринку 3.3 Вплив запропонованих заходів на основні показники діяльності ЗАТ КЗШВ „Столичний” Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: