0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДОКУМЕНТАЛЬНІ ІСТОРИЧНІ ФІЛЬМИ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ (ID:604110)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Історія
Сторінок: 34
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Місце документальних історичних фільмів в педагогічній практиці 1.1. Специфіка документальних історичних фільмів 1.2. Характеристика методики використання документальних історичних фільмі РОЗДІЛ 2. Мотиваційна складова документальних історичних фільмів 2.1. Сутність мотивації на уроках історії та її взаємодія з документальними історичними фільмами 2.2. Стимулювання мотивації як частина розвитку критичного мислення на уроках історії РОЗДІЛ 3. Прикладний аспект використання документальних історичних фільмів 3.1. Придатність залучення документальних історичних фільмів для старшокласників в ракурсі мотивації навчання 3.2. Конкретні документальні історичні фільми, орієнтовані на 10-11 клас ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасний світ все більше залежний від інформаційно-комунікативних технологій, які впливають на розвиток особистості учня, адже потужний потік нової інформації, застосування комп’ютерів, поширення різних технічних засобів змінює їхнє сприйняття навколишнього середовища, корегує виховний процес зростаючого покоління. У цих умовах, безперечно, учитель залишається головною особою на уроці, проте необхідною складовою його фахової «надбудови» стає мультимедійна компетентність, тобто формування такої професійної якості педагога, що включає в себе інтегровану сукупність знань, умінь і досвіду впроваджувати різні мультимедійні технології, розробляти відкриті освітні ресурси і застосовувати їх у навчально-виховному процесі [3, с. 36]. Завдяки взаємовпливу вчителя та учня, а також демонстрації на заняттях різних форм технічної візуалізації, у школярів утверджуються основи мультимедійної культури. Відповідно й уроки історії з використанням мультимедіа стають цікавими, динамічними, інформативними, економічними за часом, створюють умови для розвитку чуттєвої, розумової, образної сфери розвитку особистості, сприяють формуванню критичного мислення. Реалізовуючи принципи дидактики, комп’ютерні технології привносять у навчання деякі нові закономірності, а саме: усі елементи навчального процесу повинні бути орієнтовані на індивідуальні можливості й особливості учня; навчання повинно бути мультимедійним, тобто комплексним за змістом і формою організації. Це дозволяє перетворити вивчення історії на цікавий і змістовий процес, однак потрібно не забувати, що будь-яка комп’ютерна технологія навчання обов’язково повинна містити й традиційні форми взаємодії вчителя та школярів. Специфіка документального історичного кіно полягає, перш за все, у фактах, які ретельно підібрано, глибоко осмислено й ґрунтовно підтверджено матеріалами, які не завжди є доступними глядачам за типових, звичних обставин (приміром, це можуть бути систематизовані архівні дані). Майстерність документального жанру полягає в універсальній здатності зацікавлювати, спонукати до роздумів над питаннями історичного характеру чи соціально значущих проблем сучасності. А оскільки кіно виступає не лише як інструмент соціалізації, а й осмислення власної національної самобутності та унікальності, то перегляд та ознайомлення із вітчизняними документальними історичними фільмами сміливо вважати пошуком свого «національного обличчя», національної самоідентифікації [17, с. 262] Використання образотворчої наочності на уроках історії є необхідним засобом, який створює у школярів опосередковані образи історичного минулого та формує такі, які близькі до дійсності, вносить в історичні уявлення відомий елемент художнього вимислу. Сучасна школа потребує використання наочності на кожному уроці. При наочному навчанні уявлення і поняття формуються в учнів на основі безпосереднього сприйняття явищ, що вивчаються за допомогою зображень та відеоматеріалів.