0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Використання відеоматеріалів на уроці історії (на прикладі фільму «Пірати Карибського моря» (ID:943947)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Історія
Сторінок: 85
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………………………5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В ШКОЛІ ………………………...8 1.1. Понятійно-категоріальний апарат та історіографія проблеми………………...8 1.2. Використання відеофрагментів на уроках історії як засіб розвитку когнітивних процесів учнів…………………………………………………………...13 1.3. Методика використання художніх фільмів у процесі вивчення історії мореплавства у школі………………………………………………………………….18 Висновки до першого розділу………………………………………………………...23 РОЗДІЛ 2. ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ФРАГМЕНТІВ ФРАНШИЗИ «ПІРАТИ КАРИБСЬКОГО МОРЯ» НА УРОКАХ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ У 7-8 КЛАСІ …………………………………………………………………….………24 2.1. Жанрові особливості та історія франшизи………………………………………24 2.1.1. Аналіз жанрових особливостей фільмів «Пірати Карибського моря» (історія і фантастика)……………………………………………………………………………26 2.1.2. Тенденції зміни підходів до відтворення історичних подій………………….28 2.2. Відповідність художнього вимислу реальній історії піратства………………30 2.3. Реальні історичні постаті як прототипи головних героїв (порівняльний аналіз біографії та образу з фільмів)………………………………………………………...32 2.3.1. Генрі Морган..…………………………………………………………………...32 2.3.2. Едвард Тіч…………………………………………………………………….....34 2.3.3. Чжен Ши………………………………………………………………………...38 2.4. Вивчення історії парусного флоту на прикладі кораблів із фільмів……………39 Висновки до другого розділу…………………………………………………………41 РОЗДІЛ 3. АВТОРСЬКІ МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ З ВИКОРИСТАННЯ СЕРІЇ ХУДОЖНІХ ФІЛЬМІВ «ПІРАТИ КАРИБСЬКОГО МОРЯ» В ЗЗСО ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЇХ ЕФЕКТИВНОСТІ…………………...……………………...43 3.1. Методичні розробки з використання серії художніх фільмів «Пірати Карибського моря» на уроках всесвітньої історії в процесі вивчення мореплавства у 7-8 класі………………………………………………………………………………43 3.2. Методика та організація дослідження ефективності використання серії художніх фільмів «Пірати Карибського моря» на уроках всесвітньої історії в процесі вивчення мореплавства у 7-8 класі………………………………………….46 3.3. Аналіз результатів з використання авторських методичних розробок ………..50 Висновки до третього розділу………………………………………………………...55 ВИСНОВКИ……………………………...…………………………………………...56 СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...59 ДОДАТКИ…………...………………………………………………………………...66
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Сучасні учні є більш розвиненими у сучасному комп’ютеризованому світі, і це одна з причин того, що учні виховуються, навчаються і зростають під впливом таких інформаційних технологій. Дітям потрібна зацікавленість, особлива мотивація у навчанні, оскільки у сучасному інформаційному просторі звичайні підручники або методи викладання інформації учителем на уроці не завжди можуть зацікавити та утримати увагу учня. Художні фільми дуже зацікавлюють сучасну молодь, тому є можливість використовувати кінематограф для навчальних цілей. Сугестопедична технологія навчання – нетрадиційна технологія, яка дає змогу використовувати в найбільшій мірі аудіо-, відео- та телеінформацію для навчання. Використання кіно на уроках дає можливість найкращим чином наблизитись до сучасного навчання і отримання різноманітної, мотивуючої на знання інформації. Аналіз наукових досліджень вказує на те, що найчастіше для подання інформації з певної історичної теми, викладачі використовують в більшості документальні фільми. Художні фільми використовуються фрагментарно для аналізу або порівняння будь-яких подій. Специфіка використання кіноматеріалів, особливо матеріалів художніх фільмів, на уроках історії полягає в тому, що вони не досить достовірно або ж фрагментарно надають інформацію з обраної теми, хоча навчання з ними може бути цікавим і різноманітним. Водночас, художні фільми, а тим більше популярні з-поміж учнів, такі як "Пірати Карибського моря", можуть значно підвищити зацікавленість учнів у вивченні історії загалом та окремих її тем (наприклад, історії мореплавства). Захоплююча історія та пригоди, представлені у фільмах, можуть стати стимулом для більш глибокого вивчення предмету, а також можуть допомогти учням краще зрозуміти історичні події та персонажів, пов'язаних з мореплавством. Вони можуть допомогти візуалізувати історію та створити живий образ подій. Аналіз фільмів може вчити учнів критичному мисленню, аналізувати джерела, визначати історичну достовірність та розуміти вплив культурних факторів на подання історії. Звісно, для успішного використання фільмів у навчальному процесі, потрібно розробити відповідні методичні матеріали та завдання, а також враховувати вікові особливості учнів. Відтак, дана магістерська робота може допомогти вдосконалити методику викладання та підвищити інтерес учнів до історії мореплавства. Мета роботи полягає у дослідженні можливостей та ефективності використання художніх фільмів, зокрема франшизи "Пірати Карибського моря," на уроках історії в школі. Завдання дослідження: 1. Аналіз попередніх досліджень та літератури щодо використання фільмів у навчанні та їхнього впливу на навчальний процес; аналіз впливу використання фільмів на мотивацію та інтерес учнів до предмету історії мореплавства; 2. Проведення емпіричного дослідження, що включає збір даних про вплив використання фільмів на мотивацію та навчальні результати учнів. 3. Проведення огляду фільмів з франшизи "Пірати Карибського моря" та вибір конкретних фрагментів, які можуть бути корисними для навчання історії мореплавства. 4. Розробка методичних матеріалів для вчителів, які бажають використовувати ці фільми в своєму навчанні, включаючи плани уроків, завдання для учнів та рекомендації щодо обговорення фільмів. 5. Розробка методичних рекомендацій для вчителів з використання фільмів як освітніх інструментів у процесі викладання історії мореплавства та оцінка ефективності цього підходу у підвищенні рівня знань учнів і розвитку їхніх аналітичних та критичних навичок. 1. Аналіз отриманих результатів та висновки щодо ефективності використання фільмів в навчанні історії мореплавства. Об'єкт дослідження: процес використання художніх фільмів у навчанні історії мореплавства в школах. Предмет дослідження: можливості і перспективи викладання історії мореплавства з використанням фільмів "Пірати Карибського моря". Для досягнення мети та розв’язання завдань дослідження використано наступні методи:  теоретичні: аналіз, узагальнення наукових джерел; вивчення та узагальнення педагогічного досвіду, систематизація й узагальнення теоретичних даних;  емпіричні: тестування, опитування та кореляційний методи. Тест-опитувальник "Оцінка ефективності використання фільмів 'Пірати Карибського моря' у вивченні історії мореплавства" розроблений для визначення рівня зацікавленості учнів у вивченні історії мореплавства за допомогою фільмів "Пірати Карибського моря". Мета тесту також включає визначення придатності та ефективності методичної розробки для вивчення історії мореплавства у 7-8 класах за допомогою фільмів "Пірати Карибського моря".  База дослідження. У онлайн дослідженні приймало участь 20 досліджуваних - це учні 8 класу (віком 12-13 років) – учні Вознесенської СЗОШ№ 5. Практичне значення роботи – використання фільмів може збагатити та поліпшити навчальний процес і створити практичні рекомендації для вчителів і освітніх закладів, щоб покращити навчання історії загалом та історії мореплавства у школах зокрема. Структура роботи подається у наступному форматі: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів та висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел (49 позиції) та двох додатків. Основний зміст викладено на 57 сторінках тексту. Загальний обсяг - 89 сторінок.