Методи збору та аналізу даних в соціальних мережах (ID:1153235)
Зміст
ВСТУП 8
РОЗДІЛ I. СУТНІСТЬ КОРИСТУВАЧА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 9
1.1 Вимірювання варіацій поведінки користувачів у Wikipedia 9
1.1.1 Різноманітність діяльності користувачів 10
1.2 Правило 80/20 (правило p/q) 12
1.3 Поведінка користувачів у Twitter 13
1.3.1 Отримання твітів для користувачів 14
1.4 Висновки по розділу 15
РОЗДІЛ II. СУТНІСТЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ 16
2.1 Типи та властивості соціальних мереж 18
2.1.1 Коли користувачі створюють з'єднання: явні мережі 18
2.1.2 Властивості вузла та краю 21
2.1.3 Зважені графи 22
2.1.4 Створення графів із діяльності: неявні мережі 25
2.2 Візуалізація мереж 26
2.3 Захоплення кореляцій: трикутники, кластеризація та асортівність 31
2.3.1 Локальні трикутники та кластеризація 32
2.3.2 Асортівність 36
2.4 Висновки по розділу 40
РОЗДІЛ III. МЕТОДОЛОГІЯ ОБРОБКИ ДАНИХ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 42
3.1 Огляд методологій 42
3.1.1 Найближчий до k сусід 43
3.1.2 Підходи, засновані на навчанні під наглядом 45
3.1.3 Передбачення рейтингів фільмів з логістичною регресією 46
3.1.4 Поширені проблеми з функціями 53
3.1.5 Додатково-специфічні програми 54
3.2 Висновки по розділу 56
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
Зразок роботи
Соціальні медіа, як випливає з його назви, керуються соціальними взаємодіями навколо вмісту, який надає онлайн сервіс. Соціальна мережа, наприклад, полегшує людям спілкування між собою та обмін фотографіями та мультимедіа, новинними статтями, веб-контентом та різною іншою інформацією. У найпоширенішому сценарії використання цих послуг люди відвідують мережі, щоб отримати оновлення про своїх друзів, родичів та знайомих, а також поділитися з ними чимось своїм життям.
Наприклад, у Твіттері, користувачі можуть дізнатися про те, що думає будь-який інший користувач, ділиться ним або спілкується з іншими. Завдяки LinkedIn, професійній соціальній мережі, мета полягає в тому, щоб з'єднати однодумців між собою через свою мережу та її групи та служити інтерфейсом між шукачами роботи та компаніями, які прагнуть прийняти на роботу.
Перший розділ розглядає одне з найважливіших питань, які ми зазвичай задаємо про користувачів соціальних медіа: наскільки активними є її користувачі? Досліджуються універсальні аспекти людської діяльності, характерні для цих послуг, і чому виникають такі величезні відмінності серед деяких користувачів, що підтверджується показниками з Wikipedia та Twitter.
У другому розділі описується ще один важливий інструмент, який надають послуги соціальних медіа: соціальна мережа. Іноді цей термін використовується сам по собі для охоплення послуги в цілому, проте тут основна увага приділяється графові спрямованого зв’язку та тим, які закономірності можливо в ньому виявити.
У третьому розділі розглядаються підходи обробки даних соціальних мереж, використовуючи загальноприйняті методи обробки природною мовою.
Інші роботи з даної категорії: