Зразок роботи
ВСТУП
Здавалося б немає потреби пояснювати таке поняття як «школа» широкому загалу. Адже кожен колись був школярем чи навчається в цьому закладі сьогодні. Але варто детальніше вивчити особливості діяльності школи та розібратися в тому, які школи діють сьогодні в нашій країні, і чим одні з них відрізняються від інших. В першу чергу варто зазначити,що школа офіційно вважається основним інститутом загального навчання, а відвідування цього закладу доступно кожному і визначається правом на освіту. Культурний та економічний розвиток суспільства суттєво впливають на особливості навчання та виховання в школі. А в разі невідповідності освітнього процесу нагальним потребам суспільства виникає потреба в проведенні реформування.
Школа займає дуже важливе місце в житті кожного з нас, велику частину свого дитинства ми проводимо за партами, знаходимо друзів, вивчаємо щось нове, маємо нестримне бажання пізнати світ.
Автоматизована база даних для роботи з даними у школі є дуже необхідною. Вона полегшує роботу з даними, які використовуються у процесі організації функціонування загальноосвітнього закладу. У цьому випадку використання бази даних є дуже зручним, особливо коли потрібно опрацьовувати великі масиви інформації.
Курсова робота викладена на 35 сторінках комп’ютерного тексту і складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Бібліографічний список включає 17 літературних джерел на 2 сторінках. Робота містить 8 таблиць і 17 рисунків загальним обсягом 11 сторінок.
У першому розділі описується предметна область та ї роль в житті а також проблеми, визначаються основні сторони учасники у предметній області.
У другому розділі створюється концептуальна модель «сутність-зв’язок», досліджуються документи, які застосовуються у роботі на підприємстві, визначаються сутності, атрибути і зв’язки у предметній області, створюється ER-модель предметної області.
У третьому розділі створюється логічна модель бази на основі створеної ER-моделі, аналізується реляційна схема на коректність об’єднання атрибутів в одному відношенні, застосовується нормалізація відношень, виконується вибір та обґрунтування системи управління базами даних.
У четвертому розділі виконується опис процесу реалізації бази даних через СУБД, коригування даних у базі даних інформаційної системи, публікація результатів обробки даних. Усі результати відображаються у додатках. Крім цього пропонується інструкція з користування головною кнопковою формою для роботи з автоматизованою базою даних.
Виконання курсової роботи потребує висновків, які пропонуються після усіх розділів та список використаних у процесі дослідження джерел.
РОЗДІЛ 1
ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОПИС ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ БАЗИ ДАНИХ
1.1 Аналіз предметної області бази даних: планування та аналіз вимог
Школа – це храм науки, осередок мрій, де кожен учень повірить у те, що зможе себе реалізувати як особистість. Школа – це сучасний заклад з інтерактивними методами навчання, який надає якісну освіту. У школі витає дух творчості та мистецтва, учні виховуються духовно та естетично, школа допомагає розвивати таланти дітей через організацію творчого дозвілля. Саме тому щоб полегшити роботу з даними, зручно створювати автоматизовані бази даних, тому що працювати з автоматизованими даними набагато легше і зручніше ніж з даними записаними на папері. Для зручної роботи в базі даних загальноосвітньої школи можна автоматизувати дані про: учнів, викладачів, види предметів, вчителів, розклад занять та класи.
Створення баз даних є на даний час в сучасному суспільстві дуже актуальним. Тому що завдяки стрімкому розвитку інформаційних технологій, дуже багато підприємств, фірм, навчальних закладів і т.д., переходять на автоматизоване керування внутрішніми даними – тобто створюють бази даних в електронному вигляді. Використання баз даних є дуже зручним коли потрібно опрацювати дуже багато інформації. Порівнюючи з попередніми базами даних, які були не зовсім зручними, займали багато місця, потрібно було багато паперу, багато часу для опрацювання даних, сучасні бази даних є найбільш оптимальними для сучасного суспільства.
Створення бази даних загальноосвітньої школи є правильним рішенням. Тому що база даних полегшує роботу з даними, які потрібно опрацювати при роботі закладу.
Мета дослідження бази даних ЗОН: забезпечити багатьом користувачам зручний та швидкий доступ та обробку внутрішньої інформації БД.
Ця база даних має виконувати такі завдання: введення даних; пошук даних; сортування даних; фільтрацію даних; обробка даних; формування даних; видалення даних, тощо.
Об’єктом бази даних є загальноосвітня школа та вся його структура – тобто: працівники, учні, вчителі, контакти, зв’язки і т.д. Предметом бази даних ЗОШ є забезпечення зручної роботи в процесі навчання учнів: внесення учнів до бази, збір інформації, види предметів, призначення вчителя, складання розкладу занять, видалення учнів з бази і т.д.
Під час проектування бази даних використовував такі нормативно-правові документи: Наказ МОН від 13.07.2017 № 1021. Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах 1-го ступеня, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р "Про додаткові заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2018 році"