СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контроль і ревізія (ID:1228295)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Контролінг
Сторінок: 7
Рік виконання: 2025
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
1. Метод документального контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, дотриманням законодавства з фінансових питань, достовірністю обліку і звітності, спосіб документального розкриття недостач, розтрат, привласнень та крадіжок коштів і матеріальних цінностей, попередження фінансових зловживань - це : аудит; ревізія; перевірка; судово-бухгалтерська експертиза. 2. До методичних прийомів контролю фінансово-господарської діяльності підприємств та організацій входить інвентаризація та спостереження (обстеження); контрольні заміри та спостереження (обстеження); інвентаризація, контрольні заміри та експертно-лабораторний аналіз; інвентаризація, спостереження (обстеження), контрольні заміри та експертно-лабораторний аналіз; 3. Який з варіантів характеризує повну ревізію охоплюються всі не перевірені періоди охоплюються всі сторони виробничо-фінансової діяльності підпри¬ємства беруть участь у перевірці спеціалісти різних профілів залучаються до перевірки спеціалісти 4. Здійснення контролю за своєчасним виконанням дохідної та видаткової частин державного бюджету проводиться: Міністерством доходів і зборів; Міністерством фінансів України; аудиторською фірмою; Рахунковою палатою України. 5. Контроль, який здійснюють аудитори на платних засадах за договорами з підприємствами різних форм власності – це: муніципальний контроль; державний контроль; незалежний контроль; контроль власника. 6. Внутрішньогосподарський контроль – це контроль, який здійснюється: удиторськими фірмами; Міністерством доходів і зборів; власниками підприємства; Державною фінансовою інспекцією. 7. Контроль, який здійснюють перед виконанням господарських операцій – це: незалежний; оперативний; попередній; заключний 8. Сукупність трудових процесів, пов‘язаних з виконанням контрольно - ревізійних процедур, а також із створенням необхідних умов для їх здійснення – це: аудиторська перевірка; контрольно-ревізійна робота; облікова робота; аналітична робота. 9. Планова тривалість ревізії становить не більше: 30 робочих днів; 15 робочих днів; одного тижня; 10 робочих днів. 10. Результати ревізії оформляються: довідкою; листом; висновком; актом. 11. За якими документами перевіряється повнота оприбуткування грошових коштів у касі, одержаних з банку? прибутковий касовий ордер, розрахунковий чек Журнал реєстрації касових ордерів, касова книга, виписка банку корінець грошового чека, звіт касира, касова книга, виписка банку, прибутковий касовий ордер прибутковий касовий ордер, звіт касира 12. Перевірку касових операцій починають з: перевірки правильності оформлення касових документів; обстеження приміщення каси; інвентаризації каси; звірки залишків по касовій книзі. 13. За збереження всіх цінностей, що знаходяться в касі, повну матеріальну відповідальність несе: касир; керівник; головний бухгалтер; касир, головний бухгалтер, керівник. 14. Зіставленням яких документів перевіряють повноту надходження коштів на поточний рахунок від покупців ? банківська виписка, договір про реалізацію; банківська виписка, Журнал-ордер № 1, Журнал-ордер № 6; договір купівлі-продажу, приймальна квитанція, банківська виписка, платіжне доручення; Журнал-ордер № 1, Відомість 1.1. 15. Перевірка банківських операцій починається з: встановлення залишків на рахунках підприємства; перевірки правильності оформлення виписок банку; перевірки законності здійснених операцій. 16. Гранична сума добових під час відрядження в Україні для державних службовців: не більше 60 грн; Не більше ніж 0,1 розміру мінімальної заробітної плати на 1 січня податкового (звітного) року не більше 300 грн; не більше 180 грн. 17. Який термін звітування про кошти, видані на відрядження з каси? До кінця місяця; до закінчення 3-го банківського дня, наступного за днем завершення відрядження; до закінчення 5-го банківського дня, наступного за днем завершення відрядження; до кінця 10-го банківського дня, наступного за днем завершення відрядження. 18. Залишок у касі на початок дня – 5000 грн, на наступний день: виплатили заробітну плату – 3000 грн. , отримали виручку від реалізації продукції 1000 грн. видали в підзвіт 500 грн. Визначити залишок на кінець? 3 000 грн; 2 500 грн; 5 000 грн; 3 500 грн. 19. Джерелами ревізії розрахункових операцій є: завдання із зниження дебіторської і кредиторської заборгованості; заявки на виділення лімітів кредитування; первинні документи з оформлення розрахункових операцій; облікові реєстри, Головна книга, баланс. завдання із зниження дебіторської і кредиторської заборгованості; матеріали інвентаризації; розрахункові відомості; облікові реєстри, Головна книга, баланс. завдання із зниження дебіторської і кредиторської заборгованості; заявки на виділення лімітів кредитування; первинні документи з оформлення розрахункових операцій; розрахункові відомості; облікові реєстри, Головна книга, баланс. завдання із зниження дебіторської і кредиторської заборгованості; заявки на виділення лімітів кредитування; первинні документи з оформлення розрахункових операцій; матеріали інвентаризації; розрахункові відомості; облікові реєстри, Головна книга, баланс. 20. Процентні ставки за користування кредитом, обумовлені: в особистій розмові; в кредитному договорі; в дебіторському договорі. 21. Якими нормативними документами керуються при перевірці нарахування амортизації основні засоби? Законом України “Про бухгалтерський облік і фінансову звітність”, Бюджетним кодексом України; НП(С)БО 7 , Податковим кодексом, наказом про облікову політику; НП(С)БО 9, НП(С)БО 1, Господарським кодексом України; НП(С)БО 8, НП(С)БО 1, Бюджетним кодексом України. 22. Формування первісної вартості основних засобів перевіряється за рахунком 10; 11; 12; 15. 23. Повноту і своєчасність внесків засновників у вигляді переданих основних засобів перевіряють за даними: прибуткових касових ордерів і виписок банків з доданими платіжними документами; товарно-грошових звітів разом з підтверджувальними документами; актів приймання-передачі основних засобів і дебетових оборотів за рахунком 10; матеріальних звітів. 24. Постачальники – це: спеціалізовані юридичні або фізичні особи, які виконують будівельно-монтажні роботи при спорудженні об’єктів на підставі договорів підряду на капітальне будівництво; юридичні або фізичні особи, які здійснюють постачання товарно-матеріальних цінностей, надають послуги, виконують роботи; юридичні або фізичні особи, що потребують інформації про діяльність підприємства для ухвалення рішень; юридичні або фізичні особи, які внаслідок минулих подій заборгували підприємству певні суми грошових коштів. 25. Річна сума амортизації визначається як добуток залишкової вартості об’єкта на початок звітного періоду та річної норми амортизації, обчисленої виходячи зі строку корисного використання об’єкта, яка подвоюється. виробничий метод метод прискореного зменшення залишкової вартості; метод зменшення залишкової вартості; прямолінійний метод. 26. Зіставляючи дані товарно-транспортних накладних, приймальних квитанцій, подорожніх листів, журналу вагаря перевіряють: правильність і достовірність даних про масу відвантаженої продукції; правильність і достовірність даних про масу оприбуткованої продукції; правильність ведення складського обліку продукції; правильність складання документів. 27. Ревізор може перевірити списання матеріальних витрат на виробничі потреби та включення їх у собівартість шляхом зіставлення даних: за дебетом рахунка 27 і кредитом рахунка 23; за дебетом рахунка 22 і кредитом рахунка 631; за дебетом рахунка 23 і кредитом рахунка 22, 20; за дебетом рахунка 91 і кредитом рахунка 23. 28. До адміністративних витрат відносяться такі загальногосподарські витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством: витрати на рекламу та дослідження ринку (маркетинг); витрати на передпродажну підготовку товарів; загальні корпоративні витрати (організаційні витрати, витрати на проведення річних зборів, представницькі витрати тощо); визнані штрафи, пеня, неустойка; 29. До складу елемента "Матеріальні затрати" включається вартість витрачених у виробництві (крім продукту власного виробництва): сировини й основних матеріалів; заробітна плата за окладами й тарифами, премії та заохочення, сума уцінки необоротних активів і фінансових інвестицій; нарахованої амортизації основних засобів, 30. Який з перелічених документів не використовується при оприбуткуванні ТМЦ? Товарно-транспортна накладна; Податкова накладна; Акт про приймання матеріалів; Лімітно-забірна картка. 31. Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 36 годин на тиждень; 40 годин на тиждень; 56 годин на тиждень; тривалість робочого часу працівників не регулюється законодавством. 32. Розмір заробітної плати на 2024 р. визначає: Податковий кодекс України; Бюджетний кодекс України; Закон України "Про Державний бюджет України на 2024 рік"; Кодекс законів про працю. 33. Скорочена тривалість робочого часу встановлюється: для працівників віком від 16 до 18 років: 34 год. на тиждень; 36 год. на тиждень; 24 год. на тиждень. законодавством заборонено працювати вказаній категорії громадян. 34. Які виплати не враховуються при обчисленні середньої заробітної плати при нарахуванні відпускних? виробничі премії; основна заробітна плата; допомога в зв'язку з тимчасовою непрацездатністю; компенсаційні виплати, пов’язані з відрядженням. 35. Право та розмір податкової соціальної пільги врегульовано Податковий кодекс України; Бюджетний кодекс України; Закон України "Про Державний бюджет України на 2024 рік"; Кодекс законів про працю. 36. Форма організації праці, за якої робота виконується працівником поза робочими приміщеннями чи територією роботодавця, в будь-якому місці за вибором працівника та з використанням інформаційно-комунікаційних технологій - це: надомна робота; дистанційна робота; надурочні роботи; гнучкий режим робочого часу. 37. Що є основними складовими частинами виробничого процесу? праця; предмети праці; засоби праці; усі варіанти правильні. 38. Проведення інвентаризації складу є обов’язковим при зміні головного бухгалтера, при зміні завідувача складу; при зміні завідувача складу, перед складанням річного звіту; при зміні керівника підприємства, при зміні бухгалтера; перед складанням річного звіту, при зміні бухгалтера. 39. Як поділяються за способом проведення ревізії ? первинні, повторні і додаткові; планові і позапланові; суцільні, вибіркові і комбіновані; тематичні, повні і часткові. 40. Як називаються особи, які внаслідок минулих подій заборгували підприємству певні суми грошових коштів, їх еквівалентів або інших активів? дебітори; юридичні; фізичні; кредитори. 41. Збільшення зареєстрованого і пайового капіталу, а також надходження внесків до оголошеного, але ще не зареєстрованого статутного капіталу відображається: за кредитом рахунку 40; за кредитом рахунку 41; за кредитом рахунку 42; за кредитом рахунку 43. 42. Надходження внесків контролюють на основі даних документів і записів: за дебетом рахунків 4-го класу і кредитом рахунків 3-го класу; за кредитом рахунків 4-го класу і дебетом рахунків 3-го класу; за кредитом рахунків 41, 42, 43, 46 і дебетом рахунків основних засобів, нематеріальних активів, грошових коштів тощо; усі відповіді правильні. 43. Указати бухгалтерський запис отримання внесків засновників до зареєстрованого капіталу основними засобами та грошовими коштами: Дт 43 Кт 40 Дт 10 Кт 46, Дт 31 Кт 46 Дт 20 Кт 46, Дт 31 Кт 46 Дт 44 Кт 20 44. Яким стандартом визначені зміст і форма Звіту про власний капітал? НП(С)БО 13; НП(С)БО 1 та 9; НП(С)БО 1; НП(С)БО 21. 45. Співвідношення власного капіталу підприємства до його зобов’язань визначає: можливість отримання кредитів; здатність погашати кредити; динаміку капіталу порівняно з попередніми періодами; структуру капіталу. 46. Як називається звіт про фінансовий стан підприємства, який відображає на певну дату його активи, зобов’язання і власний капітал? баланс; звіт; звіт про грошові кошти; звіт про фінансові результати. 47. На підставі якого Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку позичальник відображає в бухгалтерському обліку інформацію про отримані кредити? 10 «Дебіторська заборгованість»; 11 «Зобов’язання»; 13 «Фінансові інструменти»; 15 «Дохід». 48. Джерелами перевірки ПДВ не є: виписки банку; податкові накладні; рахунки-фактури; акт ревізії цінностей. 49. Основним завданням ревізії за податками і платежами є: складання податкових декларацій з ПДВ та податку на прибуток; перевірка правильності підрахунку підсумків у документах; перевірка правильності проведення відповідних розрахунків платежів у бюджет та своєчасності їх перерахування відповідно до чинного законодавства; зустрічна перевірка платежів. 50. Дії кожного працівника бухгалтерії підприємства обумовлені: Податковим кодексом України; Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку; Наказом керівника; посадовою інструкцією.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Метод документального контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, дотриманням законодавства з фінансових питань, достовірністю обліку і звітності, спосіб документального розкриття недостач, розтрат, привласнень та крадіжок коштів і матеріальних цінностей, попередження фінансових зловживань - це : аудит; ревізія; перевірка; судово-бухгалтерська експертиза. 2. До методичних прийомів контролю фінансово-господарської діяльності підприємств та організацій входить інвентаризація та спостереження (обстеження); контрольні заміри та спостереження (обстеження); інвентаризація, контрольні заміри та експертно-лабораторний аналіз; інвентаризація, спостереження (обстеження), контрольні заміри та експертно-лабораторний аналіз; 3. Який з варіантів характеризує повну ревізію охоплюються всі не перевірені періоди охоплюються всі сторони виробничо-фінансової діяльності підпри¬ємства беруть участь у перевірці спеціалісти різних профілів залучаються до перевірки спеціалісти 4. Здійснення контролю за своєчасним виконанням дохідної та видаткової частин державного бюджету проводиться: Міністерством доходів і зборів; Міністерством фінансів України; аудиторською фірмою; Рахунковою палатою України. 5. Контроль, який здійснюють аудитори на платних засадах за договорами з підприємствами різних форм власності – це: муніципальний контроль; державний контроль; незалежний контроль; контроль власника. 6. Внутрішньогосподарський контроль – це контроль, який здійснюється: удиторськими фірмами; Міністерством доходів і зборів; власниками підприємства; Державною фінансовою інспекцією. 7. Контроль, який здійснюють перед виконанням господарських операцій – це: незалежний; оперативний; попередній; заключний 8. Сукупність трудових процесів, пов‘язаних з виконанням контрольно - ревізійних процедур, а також із створенням необхідних умов для їх здійснення – це: аудиторська перевірка; контрольно-ревізійна робота; облікова робота; аналітична робота. 9. Планова тривалість ревізії становить не більше: 30 робочих днів; 15 робочих днів; одного тижня; 10 робочих днів. 10. Результати ревізії оформляються: довідкою; листом; висновком; актом. 11. За якими документами перевіряється повнота оприбуткування грошових коштів у касі, одержаних з банку? прибутковий касовий ордер, розрахунковий чек Журнал реєстрації касових ордерів, касова книга, виписка банку корінець грошового чека, звіт касира, касова книга, виписка банку, прибутковий касовий ордер прибутковий касовий ордер, звіт касира 12. Перевірку касових операцій починають з: перевірки правильності оформлення касових документів; обстеження приміщення каси; інвентаризації каси; звірки залишків по касовій книзі. 13. За збереження всіх цінностей, що знаходяться в касі, повну матеріальну відповідальність несе: касир; керівник; головний бухгалтер; касир, головний бухгалтер, керівник. 14. Зіставленням яких документів перевіряють повноту надходження коштів на поточний рахунок від покупців ? банківська виписка, договір про реалізацію; банківська виписка, Журнал-ордер № 1, Журнал-ордер № 6; договір купівлі-продажу, приймальна квитанція, банківська виписка, платіжне доручення; Журнал-ордер № 1, Відомість 1.1. 15. Перевірка банківських операцій починається з: встановлення залишків на рахунках підприємства; перевірки правильності оформлення виписок банку; перевірки законності здійснених операцій. 16. Гранична сума добових під час відрядження в Україні для державних службовців: не більше 60 грн; Не більше ніж 0,1 розміру мінімальної заробітної плати на 1 січня податкового (звітного) року не більше 300 грн; не більше 180 грн. 17. Який термін звітування про кошти, видані на відрядження з каси? До кінця місяця; до закінчення 3-го банківського дня, наступного за днем завершення відрядження; до закінчення 5-го банківського дня, наступного за днем завершення відрядження; до кінця 10-го банківського дня, наступного за днем завершення відрядження. 18. Залишок у касі на початок дня – 5000 грн, на наступний день: виплатили заробітну плату – 3000 грн. , отримали виручку від реалізації продукції 1000 грн. видали в підзвіт 500 грн. Визначити залишок на кінець? 3 000 грн; 2 500 грн; 5 000 грн; 3 500 грн. 19. Джерелами ревізії розрахункових операцій є: завдання із зниження дебіторської і кредиторської заборгованості; заявки на виділення лімітів кредитування; первинні документи з оформлення розрахункових операцій; облікові реєстри, Головна книга, баланс. завдання із зниження дебіторської і кредиторської заборгованості; матеріали інвентаризації; розрахункові відомості; облікові реєстри, Головна книга, баланс. завдання із зниження дебіторської і кредиторської заборгованості; заявки на виділення лімітів кредитування; первинні документи з оформлення розрахункових операцій; розрахункові відомості; облікові реєстри, Головна книга, баланс. завдання із зниження дебіторської і кредиторської заборгованості; заявки на виділення лімітів кредитування; первинні документи з оформлення розрахункових операцій; матеріали інвентаризації; розрахункові відомості; облікові реєстри, Головна книга, баланс. 20. Процентні ставки за користування кредитом, обумовлені: в особистій розмові; в кредитному договорі; в дебіторському договорі. 21. Якими нормативними документами керуються при перевірці нарахування амортизації основні засоби? Законом України “Про бухгалтерський облік і фінансову звітність”, Бюджетним кодексом України; НП(С)БО 7 , Податковим кодексом, наказом про облікову політику; НП(С)БО 9, НП(С)БО 1, Господарським кодексом України; НП(С)БО 8, НП(С)БО 1, Бюджетним кодексом України. 22. Формування первісної вартості основних засобів перевіряється за рахунком 10; 11; 12; 15. 23. Повноту і своєчасність внесків засновників у вигляді переданих основних засобів перевіряють за даними: прибуткових касових ордерів і виписок банків з доданими платіжними документами; товарно-грошових звітів разом з підтверджувальними документами; актів приймання-передачі основних засобів і дебетових оборотів за рахунком 10; матеріальних звітів. 24. Постачальники – це: спеціалізовані юридичні або фізичні особи, які виконують будівельно-монтажні роботи при спорудженні об’єктів на підставі договорів підряду на капітальне будівництво; юридичні або фізичні особи, які здійснюють постачання товарно-матеріальних цінностей, надають послуги, виконують роботи; юридичні або фізичні особи, що потребують інформації про діяльність підприємства для ухвалення рішень; юридичні або фізичні особи, які внаслідок минулих подій заборгували підприємству певні суми грошових коштів. 25. Річна сума амортизації визначається як добуток залишкової вартості об’єкта на початок звітного періоду та річної норми амортизації, обчисленої виходячи зі строку корисного використання об’єкта, яка подвоюється. виробничий метод метод прискореного зменшення залишкової вартості; метод зменшення залишкової вартості; прямолінійний метод. 26. Зіставляючи дані товарно-транспортних накладних, приймальних квитанцій, подорожніх листів, журналу вагаря перевіряють: правильність і достовірність даних про масу відвантаженої продукції; правильність і достовірність даних про масу оприбуткованої продукції; правильність ведення складського обліку продукції; правильність складання документів. 27. Ревізор може перевірити списання матеріальних витрат на виробничі потреби та включення їх у собівартість шляхом зіставлення даних: за дебетом рахунка 27 і кредитом рахунка 23; за дебетом рахунка 22 і кредитом рахунка 631; за дебетом рахунка 23 і кредитом рахунка 22, 20; за дебетом рахунка 91 і кредитом рахунка 23. 28. До адміністративних витрат відносяться такі загальногосподарські витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством: витрати на рекламу та дослідження ринку (маркетинг); витрати на передпродажну підготовку товарів; загальні корпоративні витрати (організаційні витрати, витрати на проведення річних зборів, представницькі витрати тощо); визнані штрафи, пеня, неустойка; 29. До складу елемента "Матеріальні затрати" включається вартість витрачених у виробництві (крім продукту власного виробництва): сировини й основних матеріалів; заробітна плата за окладами й тарифами, премії та заохочення, сума уцінки необоротних активів і фінансових інвестицій; нарахованої амортизації основних засобів, 30. Який з перелічених документів не використовується при оприбуткуванні ТМЦ? Товарно-транспортна накладна; Податкова накладна; Акт про приймання матеріалів; Лімітно-забірна картка. 31. Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 36 годин на тиждень; 40 годин на тиждень; 56 годин на тиждень; тривалість робочого часу працівників не регулюється законодавством. 32. Розмір заробітної плати на 2024 р. визначає: Податковий кодекс України; Бюджетний кодекс України; Закон України "Про Державний бюджет України на 2024 рік"; Кодекс законів про працю. 33. Скорочена тривалість робочого часу встановлюється: для працівників віком від 16 до 18 років: 34 год. на тиждень; 36 год. на тиждень; 24 год. на тиждень. законодавством заборонено працювати вказаній категорії громадян. 34. Які виплати не враховуються при обчисленні середньої заробітної плати при нарахуванні відпускних? виробничі премії; основна заробітна плата; допомога в зв'язку з тимчасовою непрацездатністю; компенсаційні виплати, пов’язані з відрядженням. 35. Право та розмір податкової соціальної пільги врегульовано Податковий кодекс України; Бюджетний кодекс України; Закон України "Про Державний бюджет України на 2024 рік"; Кодекс законів про працю. 36. Форма організації праці, за якої робота виконується працівником поза робочими приміщеннями чи територією роботодавця, в будь-якому місці за вибором працівника та з використанням інформаційно-комунікаційних технологій - це: надомна робота; дистанційна робота; надурочні роботи; гнучкий режим робочого часу. 37. Що є основними складовими частинами виробничого процесу? праця; предмети праці; засоби праці; усі варіанти правильні. 38. Проведення інвентаризації складу є обов’язковим при зміні головного бухгалтера, при зміні завідувача складу; при зміні завідувача складу, перед складанням річного звіту; при зміні керівника підприємства, при зміні бухгалтера; перед складанням річного звіту, при зміні бухгалтера. 39. Як поділяються за способом проведення ревізії ? первинні, повторні і додаткові; планові і позапланові; суцільні, вибіркові і комбіновані; тематичні, повні і часткові. 40. Як називаються особи, які внаслідок минулих подій заборгували підприємству певні суми грошових коштів, їх еквівалентів або інших активів? дебітори; юридичні; фізичні; кредитори. 41. Збільшення зареєстрованого і пайового капіталу, а також надходження внесків до оголошеного, але ще не зареєстрованого статутного капіталу відображається: за кредитом рахунку 40; за кредитом рахунку 41; за кредитом рахунку 42; за кредитом рахунку 43. 42. Надходження внесків контролюють на основі даних документів і записів: за дебетом рахунків 4-го класу і кредитом рахунків 3-го класу; за кредитом рахунків 4-го класу і дебетом рахунків 3-го класу; за кредитом рахунків 41, 42, 43, 46 і дебетом рахунків основних засобів, нематеріальних активів, грошових коштів тощо; усі відповіді правильні. 43. Указати бухгалтерський запис отримання внесків засновників до зареєстрованого капіталу основними засобами та грошовими коштами: Дт 43 Кт 40 Дт 10 Кт 46, Дт 31 Кт 46 Дт 20 Кт 46, Дт 31 Кт 46 Дт 44 Кт 20 44. Яким стандартом визначені зміст і форма Звіту про власний капітал? НП(С)БО 13; НП(С)БО 1 та 9; НП(С)БО 1; НП(С)БО 21. 45. Співвідношення власного капіталу підприємства до його зобов’язань визначає: можливість отримання кредитів; здатність погашати кредити; динаміку капіталу порівняно з попередніми періодами; структуру капіталу. 46. Як називається звіт про фінансовий стан підприємства, який відображає на певну дату його активи, зобов’язання і власний капітал? баланс; звіт; звіт про грошові кошти; звіт про фінансові результати. 47. На підставі якого Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку позичальник відображає в бухгалтерському обліку інформацію про отримані кредити? 10 «Дебіторська заборгованість»; 11 «Зобов’язання»; 13 «Фінансові інструменти»; 15 «Дохід». 48. Джерелами перевірки ПДВ не є: виписки банку; податкові накладні; рахунки-фактури; акт ревізії цінностей. 49. Основним завданням ревізії за податками і платежами є: складання податкових декларацій з ПДВ та податку на прибуток; перевірка правильності підрахунку підсумків у документах; перевірка правильності проведення відповідних розрахунків платежів у бюджет та своєчасності їх перерахування відповідно до чинного законодавства; зустрічна перевірка платежів. 50. Дії кожного працівника бухгалтерії підприємства обумовлені: Податковим кодексом України; Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку; Наказом керівника; посадовою інструкцією.