0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Задачі №№2,11,19, Контроль та ревізія, №4088 (ID:23206)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Контролінг
Сторінок: 10
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання № 2 Перевірити законність операцій та правильність їх відображення в бухгалтер¬ському обліку. Визначити, які нормативно-правові акти були порушені в даному випадку. Зазначити, які коригуючи записи необхідно зробити в обліку для усунення допущеного порушення. Сформулювати запис для включення до акта ревізії. Дані для виконання: Згідно з даними групувальної відомості № 10 і первинних документів до складу витрат на збут за лютий п. р. віднесено: а) витрати на сертифікацію продукції – 1 300 грн; б) витрати на тару та пакування продукції – 2 540 грн; в) придбання бланків товарно-транспортних накладних, довіреностей – 160 грн; г) нестачу товарно-матеріальних цінностей на складах у межах норм природних втрат – 480 грн; д) витрати на послуги посередницьких організацій – 600 грн. Перевірити правильність відображення в бухгалтерському обліку господарських операцій. Відобразити в журналі ревізора виявлені недоліки і порушення. Сформулю¬вати запис для включення до акта ревізії. Дані для виконання: 1. Згідно з актом ліквідації основних засобів № 5 від 10.02 п. р. списано холодильну вітрину: первісна вартість – 4 000 грн, знос – 3 640 грн; на акті відсутні підписи директора та голови комісії. У бухгалтерському обліку зроблені записи: Дт 976 Кт 104 – 360 грн. Дт 131 Кт 104 – 3 640 грн. Завдання 19 Розрахувати розмір матеріальної шкоди, який відшкодовуватиметься кожним членом бригади. Дані для виконання: За результатами проведеної інвентаризації в магазині було виявлено недостачу на суму 840 грн. Бригада матеріально відповідальних осіб визнала, що недостача відбулася з їх вини. Індекс інфляції на момент виявлення недостачі 1,12. Дані для розрахунку: 1. Колесник Н. І., зав. магазину, оклад 750 грн, відпрацювала 110 днів; 2. Прокопчук О. С, ст. продавець, оклад 600 грн, відпрацювала 65 днів; 3. Гончарова С. В., продавець, оклад 540 грн, відпрацювала 45 днів; 4. Поляков П. Г., вантажник, оклад 500 грн, відпрацював 80 днів.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову