0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контроль і ревізія (ID:447044)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Контролінг
Сторінок: 3
Рік виконання: 2021
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Використовуючи нижченаведену інформацію, виконати такі завдання: 1. Перевірити правильність здійснених кореспонденцій рахунків, зробити виправлення, здійснити заключні проводки 2. Перевірити, чи відповідають здійснені операції чинному законодавству, якщо ні, то обов’язково назвати, який нормативний акт був порушений і чому, перерахувати методичні прийоми, що повинен застосувати ревізор для виявлення цих порушень 3. Встановити відповідальних осіб за здійснене порушення, розрахувати суму завданих збитків, а також штрафних санкцій. Матеріал для виконання завдання: ТОВ “Інпол” закупило партію медичного обладнання з комп’ютерним управлінням. У січні 2004 року фірма – постачальник безкоштовно надала програмне забезпечення до проданого медичного обладнання, яке у бухгалтерському обліку підприємства було відображено як внесок до статутного фонду в сумі 10000 грн. У тому ж звітному кварталі програмне забезпечення було реалізоване за 10000 грн. У зв’язку з цим валовий дохід з метою оподаткування був зменшений на 10000 грн. ТОВ “Інпол” до валових витрат були включені витрати на організацію і проведення презентацій на суму 10000 грн. Балансова вартість групи основних засобів підприємства на початок звітного року становила 5000 тис.грн. Бухгалтер Доля К.О. включив до валових витрат кварталу звітного року витрати на ремонт основних засобів у сумі 320 тис.грн., а в бухгалтерському обліку зробив такий запис: Д-15 “Капітальні інвестиції” К-т 63 “ Розрахунки з постачальниками та підрядниками” Згідно з відвантажувальними документами продукція передана покупцеві 31 грудня 2004 р., а оплата за неї надійшла на поточний рахунок підприємства відповідно до виписки банку 3 січня 2005 р. Обсяг цієї продукції був включений бухгалтерією підприємства до обсягів реалізації і валових доходів у січні 2005 р. 20 лютого 2005 року підприємство відвантажило продукцію на суму 8400 грн. згідно з угодою, однієї із умов якої є оплата протягом 14 днів з моменту відвантаження. Бухгалтер Доля К.О. в декларації за І квартал 2005 року включив вартість цієї партії продукції до зменшення валового доходу під приводом того, що покупець затримує оплату.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Використовуючи нижченаведену інформацію, виконати такі завдання: 1. Перевірити правильність здійснених кореспонденцій рахунків, зробити виправлення, здійснити заключні проводки 2. Перевірити, чи відповідають здійснені операції чинному законодавству, якщо ні, то обов’язково назвати, який нормативний акт був порушений і чому, перерахувати методичні прийоми, що повинен застосувати ревізор для виявлення цих порушень 3. Встановити відповідальних осіб за здійснене порушення, розрахувати суму завданих збитків, а також штрафних санкцій. Матеріал для виконання завдання: ТОВ “Інпол” закупило партію медичного обладнання з комп’ютерним управлінням. У січні 2004 року фірма – постачальник безкоштовно надала програмне забезпечення до проданого медичного обладнання, яке у бухгалтерському обліку підприємства було відображено як внесок до статутного фонду в сумі 10000 грн. У тому ж звітному кварталі програмне забезпечення було реалізоване за 10000 грн. У зв’язку з цим валовий дохід з метою оподаткування був зменшений на 10000 грн. ТОВ “Інпол” до валових витрат були включені витрати на організацію і проведення презентацій на суму 10000 грн. Балансова вартість групи основних засобів підприємства на початок звітного року становила 5000 тис.грн. Бухгалтер Доля К.О. включив до валових витрат кварталу звітного року витрати на ремонт основних засобів у сумі 320 тис.грн., а в бухгалтерському обліку зробив такий запис: Д-15 “Капітальні інвестиції” К-т 63 “ Розрахунки з постачальниками та підрядниками” Згідно з відвантажувальними документами продукція передана покупцеві 31 грудня 2004 р., а оплата за неї надійшла на поточний рахунок підприємства відповідно до виписки банку 3 січня 2005 р. Обсяг цієї продукції був включений бухгалтерією підприємства до обсягів реалізації і валових доходів у січні 2005 р. 20 лютого 2005 року підприємство відвантажило продукцію на суму 8400 грн. згідно з угодою, однієї із умов якої є оплата протягом 14 днів з моменту відвантаження. Бухгалтер Доля К.О. в декларації за І квартал 2005 року включив вартість цієї партії продукції до зменшення валового доходу під приводом того, що покупець затримує оплату.