0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контролінг як інструмент управління в бізнес структурах (ID:455037)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Контролінг
Сторінок: 49
Рік виконання: 2021
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНТРОЛІНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ УПРАВЛІННЯ В БІЗНЕС-СТРУКТУРАХ 5 1.1. Сутність, види, функції та завдання контролінгу, його роль у підприємницькій діяльності 5 1.2. Контролінг у системі прийняття управлінських рішень 11 1.3. Інформаційно-аналітична система забезпечення контролінгу на підприємстві 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі ТОВ «BRAUN») 21 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності ТОВ «BRAUN» 21 2.2. Аналіз впровадження контролінгу на підприємстві 25 2.3. Оцінка ефективності контролінгу на основі фінансового стану ТОВ «BRAUN» 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНТРОЛІНГУ ЯК ФАКТОРУ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 35 3.1. Практичні особливості впровадження системи контролінгу на ТОВ «BRAUN» 35 3.2. Пріоритетні напрями вдосконалення системи контролінгу на підприємстві 39 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Найбільш точним стало визначення Дитера Хана [27] - контролінг- автоматизована система управління управлінням. Відповідно до цього, контролінг ґрунтується на трьох компонентах: економічній системі, управлінні, інформаційній системі. Наявність цих трьох складових підтверджується історичними етапами розвитку контролінгу, протягом яких змінювалися пріоритети й орієнтації концепції. Основна мета контролінгу полягає в орієнтуванні управлінського процесу на підприємстві на досягнення всіх цілей, які стоять перед ним. Серед основних функцій, які контролінг покликаний виконувати на підприємстві є наступні: координація управлінської діяльності з метою досягнення цілей підприємства; інформаційна і консультаційна підтримка прийняття управлінських рішень; створення і забезпечення функціонування загальної інформаційної системи управління підприємством; забезпечення раціональності управлінського процесу[13]. Контролінг повинен реагувати на слабкі сигнали, тобто отримувати завчасну інформацію, оперативно втручатись в процеси, які загрожують підприємству, виявляти та послаблювати вплив несприятливих тенденцій. Перша публікація про сутність «контролінгу» в Україні появилась у 1997 році. Попри скептичні погляди на сутність, функціонування та ефективності застосування даного поняття, ця система поступово застосовується у практичній діяльності вітчизняних підприємств з прогресивним та сучасним менеджментом.