Звіт з практики журналіста (ID:1051662)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ
ВИСНОВОК
Зразок роботи
ВСТУП
Журналістська практика є обов’язковою частиною навчального процесу. Вона поєднує теоретичну підготовку майбутніх журналістів із практичною діяльністю ЗМІ, сприяє формуванню творчого ставлення майбутніх журналістів до новинної діяльності, визначає рівень їх професійної підготовки та напрямок новинної спеціалізації.
Практична діяльність медіаспеціалістів базується на професійних знаннях і певній теоретичній основі, закладеній у ЗВО. Під час проходження практики під безпосереднім керівництвом досвідчених співробітників редакції та під керівництвом завідувача відділу студенти роблять перший крок репортера та отримують практичні професійні навички, тобто знання в дії, результат їх використання в реальних практичних реаліях.
Формування та вдосконалення професійних компетенцій і навичок – це процес, який проходить протягом усього періоду навчання у вищому навчальному закладі з подальшою самостійною професійною діяльністю.
Зміст практики студента залежить від: особливостей роботи журналіста як суб'єкта масово-інформаційної діяльності, конкретних умов роботи ЗМІ, в яких проводиться практика, завдань професійної підготовки. Багатоплановість роботи студента під час практики гарантується, по-перше, завданнями, які ставить перед собою керівник практики, по-друге, обмін з журналістами-експертами, по-третє, універсальність самої журналістської діяльності.
Навчальна практика тісно пов'язана зі змістом основної навчальної програми. Це дозволяє студентам активно взаємодіяти з професійними журналістами, дозволяючи їм не тільки дізнатися більше, але й перевірити свої навички та наявні знання.
Навчально-ознайомчі практики забезпечують «практичний контакт» кожного студента з друкованими та електронними ЗМІ. Тому практичне планування передбачає ознайомлення з особливостями роботи відповідної редакції (структура та персональний склад; обов’язки творчих працівників; основні джерела інформації; планування заходів).
Ефективність процесу формування професійної компетентності та навичок значною мірою залежить від характеру управління журналістською практикою на трьох рівнях:
● загальноуніверситетському,
● редакційному,
● педагогічному та методичному.
Інші роботи з даної категорії: