0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МИСТЕЦТВО В ЕПОХУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ (ID:141042)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 36
Рік виконання: 2013
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Взаємодія мистецтва і технологій. Історичний розвиток. ……..5 1.1 Взаємодія мистецтва і технологій ……..……………………………….5 1.2 Виникнення зв’язку мистецтва та технологій ……….……………......8 Розділ 2. Кінетизм і сучасне мистецтво (друга половина 60-х – 70-ті роки ХХ століття)………………………………………………………………...14 2.1 Поняття кінетичного мистецтва …………………………...………….14 2.2 Провідні представники кінетизму ………………..…………………..16 Розділ 3. Розвиток сучасного мистецтва під впливом цифрових технологій. Саєнс-арт………………………………………………………20 3.1 Вплив цифрових технологій на розвиток сучасного мистецтва ……20 3.2 Science art або наукове мистецтво: поняття та основні особливості..25 Висновки……………………………………………………………………32 Список використаних джерел…………………………………………..…34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Необхідно відмітити, що мистецтво і технології виступають засобом опредметнення праці людини, вони поєднують художній образ із перетворенням навколишнього середовища. Мистецтво та технології не існують окремо від людини і суспільства і взаємопов’язані між собою. Варто відзначити, що поширення нових і поліпшених матеріалів і технічних методів впливає на появу нових форм мистецтва і встановлює нові стандарти досконалості. Необхідно мати на увазі, що під кінетичним мистецтвом вбачають напрям у сучасному мистецтві, що використовує не лише статичне зображення мистецьких творів, а й використовує ефекти реального руху всієї композиції або її складових. Основною тезою кінетизму є уявлення про те, що за допомогою освітлення та руху можна створити витвір мистецтва. Мистецькі об'єкти представляють собою рухомі установки, що створюють цікаві поєднання світла та тіні при переміщені, іноді зі звуковим супроводом. Варто зазначити, що основними представниками кінетизму є Дьюла Кошице, Рой Аскот, Ліґія Кларк, Геліо Ойтисики та інші. Всі вони були певні, що мистецтво має відмовитися від усталених стабільних форм на користь відкритих конструкцій, які залучають глядача у трансформаційні процеси. Цифрові технології справили значний вплив на розвиток сучасного мистецтва, що призвело до виникнення нових мистецьких напрямів, що поєднують в собі і мистецькі, і технологічні елементи. Варто відзначити, що саєнс-арт або наукове мистецтво, - це галузь сучасного мистецтва, представники якої використовують при створенні мистецьких об’єктів різні концептуальні обґрунтування, методики і новітні технології. В творах саєнс-арту поєднуються органічні об’єкти з неорганічними, що демонструє взаємовплив та взаємопроникнення мистецтва та науки, що сприятиме в майбутньому виникненню нового стилю в мистецтві невіддільного від досягнень науково-технічного прогресу. Отже, розглянувши взаємодію мистецтва і технологій, з'ясувалося, що вплив нових технологій на мистецтво незаперечно. У результаті впливу технологій на мистецтва утворився феномен цифрових мистецтв, або арт – медіа, для яких характерна інтерактивність, елітарність, нові художні засоби, форми і жанри. Найбільш поширеними видами цифрового мистецтва є відео – арт, мережеве мистецтво, анімація і т.д.