0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Порцеляна та фаянс Товарищества Кузнєцова на вітчизняних та зарубіжних аукціонах (ID:203909)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 22
Рік виконання: 2016
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 1. ПОРЦЕЛЯНА ТА ФАЯНС ТОВАРИЩЕСТВА КУЗНЕЦОВА 5 1.1. Історія виробництва 5 1.2. Заводи 6 1.3. Продукція 7 1.4. Секрет якості 7 1.5. Стиль 8 2. СИТУАЦІЯ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ АУКЦІОНАХ 9 2.1. Лоти, представлені на аукціоні Sotheby's 9 2.1.1. Дві порцелянові фігурні кружки 9 2.1.2. Руський порцеляновий кавовий набір, M.С. Кузнєцовська мануфактура, Вербілки, приблизно 1900 рік 10 2.1.3. Група з трьох руських порцелянових фігурних кружок 11 2.2. Лоти, представлені на аукціоні Christie's 11 2.2.1. Набір російської і французької порцеляни. Кузнєцовська фабрика, Москва і Ескальєр де Кристал, Париж, кінець XIX – початок XX ст.. 11 2.3. Лоти, представлені на аукціоні Bonhams 12 2.3.1. Хліб і сіль з глиняним посудом. Кузнєцовський завод, м. Твер, приблизно 1890 р. 12 2.3.2. Монументальна керамічна ваза, Фабрика Кузнєцова, Твер, 1890і рр. 13 2.3.3. Порцелянова група. Кузнєцовський порцеляновий завод, Москва, кінець XIX ст. 13 2.4. Лоти, представлені на аукціоні «Награды России» 14 2.4.1. Стопа в пам'ять коронування Імператора Миколи II і імператриці Олександри Федорівни, 14 травня 1896 р. 14 2.4.2. Тарілка зі столового сервізу Пажеського Є.І.В. корпусу. 14 2.4.3. Кружка з портретом Намісника на Далекому Сході генерал-ад'ютанта Є.І.Алексеева. 15 2.4.4. Тарілка з сервізу Офіцерського Збору Військового Відомства Петропавлівської фортеці в Санкт-Петербурзі. 15 2.4.5. Стопа в пам'ять 200-річного ювілею Гвардійського екіпажу. 16 2.4.6. Стопа в пам'ять ювілею 10-го Донського козачого генерала Луковкіна полку 16 2.5. Лоти, представлені на аукціоні Гелос 17 2.5.1. Дві тарілки: глибока і сервірувальна 17 2.5.2. Два блюда 17 2.5.3. Соусник з ложкою 18 2.5.4. Чайний сервіз 18 2.6. Лоти, представлені на українських аукціонах 19 2.6.1. Чашка чайна фаянс Кузнецов 18-19 століття 19 2.6.2. Блюдо фаянсове 19 2.6.3. Декорація на стіну порцелянова 19 2.6.4. Чашки порцелянові 20 ВИСНОВОК 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Витончена і неповторна старовинна порцеляна, створена великими майстрами минулих епох, є гордістю свого володаря, прикрашає будь-який інтер'єр і створює атмосферу розкоші в будь-якому приміщенні. Посуд і декоративні предмети з порцеляни зараз купують не тільки пристрасні колекціонери: це прекрасне вкладення капіталу в ексклюзивну річ, цінність якої буде лише збільшуватися з роками. Крім того, антикварна порцеляна – це завжди робота рідкісної краси: покритий глазур'ю, з розписом, позолотою, кожен предмет здатний зачарувати не тільки своєю цікавою «долею», а й віртуозною майстерністю виконання. Це чудовий подарунок для кожного, хто здатний гідно оцінити царську пишність раритетної прикраси з багатою історією. Цінність порцеляни багато в чому визначається і крихкістю цих колекційних предметів - даний фактор поступово стає наслідком зникнення багатьох екземплярів. У даній роботі розглянемо асортимент і вартість порцелянових та фаянсових виробів Товариства Кузнєцова на вітчизняних та зарубіжних аукціонах. ВИСНОВОК Ставлення дослідників російського прикладного мистецтва XIX - початку XX століття до Кузнєцовської порцеляни змінювалося з часом. Спочатку вироби «імперії Кузнєцова» не привертали уваги дослідників в силу своєї масовості і повсюдної поширеності. Зіграли свою роль і художні особливості Кузнєцовської порцеляни. Справа в тому, що для створення враження багатства і розкоші майстри нерідко вдавалися до сполучення різних стилів, манер, прийомів і елементів оформлення. До кінця XIX століття характерною особливістю Кузнєцовської порцеляни стала стильова еклектичність, перевантаженість декоративними елементами, різкі колірні поєднання, яскравість, навіть строкатість оформлення. Причому не можна сказати, щоб це було наслідком якихось особистих уподобань власників заводів або майстрів, навпаки, велася серйозна робота з дослідження смаків та потреб покупців. Однак саме ця особливість породила несхвальну характеристику «кузнєцовщина», яку використовували як синонім «купецького смаку», вульгарності і падкості на яскраве, але несмачне оформлення. Історичні і модернові мотиви в прикладному мистецтві кінця XIX - початку XX століття спочатку взагалі розглядалися не як самостійний напрям, а як ремісництво, невміле наслідування зразкам минулого. Довгий час в дослідженнях мистецтвознавців історія російської порцеляни розглядалася до 1860-1870 року, причому особливий інтерес викликали дійсно цікаві в художньому відношенні, але дрібні і безприбуткові фабрики, чиє існування закінчилося банкрутством. В СРСР, до того ж, вивчати велику, прибуткову справу Кузнєцових вважалося «не зовсім зручно». Лише з 1970-х років виник інтерес до прикладного мистецтва часів історизму та модерну; тоді і з'явилися перші публікації про Кузнєцовську порцеляну, як про одну з характерних рис цього періоду. Були розпочаті дослідження збережених колекцій, в тому числі - колекцій самих фабрик, які входили в «Товариство Кузнєцова».