0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

: «Особливості розвитку інтелектуальної діяльності учнів на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва» (ID:357298)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 57
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА………………………………………………………………. 1.1 Інтелектуальний розвиток: наукові підходи, сутність, дидактичні умови……………………………………………….. 1.2 Завдання та умови інтелектуального розвитку дитини………. 1.3 Особливості розвитку інтелектуальної діяльності засобами декоративно-прикладного мистецтва………………………….. РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУРТКІВЦІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТТЬ ГУРТКА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА………………………………………………………………. 2.1 Формування інтелектуального розвитку засобами декоративно-прикладного мистецтва на заняттях гуртка…………………………………………………………….. 2.2 Організація, зміст та результати експериментального дослідження……………………………………………………… ВИСНОВКИ………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………... ДОДАТКИ…………………………………………………………………...
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. В сучасному світі інтелектуальний розвиток всіх членів суспільства є необхідною умовою виживання цивілізації та вирішення найбільш актуальних екологічних і соціальних проблем. Так, в доповіді Комісії ЮНЕСКО «Освіта: прихований скарб» обґрунтовується таке положення: «особливістю сучасного етапу розвитку освіти в світі є провідна роль інтелектуальної діяльності, перехід до когнітивного суспільства» [8]. У період економічної кризи, в якій нині перебуває Україна, слід особливу увагу приділяти освітній і виховній підготовці майбутніх поколінь, які будуватимуть економічно спроможну, міцну державу. Щоб налагодити нормальне життя, щоб вивести більшість галузей народного господарства на пристойні кордони науки і техніки, здійснити широку автоматизацію і комп’ютеризацію виробництва, потрібні творчі висококваліфіковані кадри із значним інтелектуальним потенціалом. Тому найголовнішим завданням загальноосвітньої школи, як підкреслюється у Законі України «Про загальну середню освіту», є забезпечення фізичного, інтелектуального, соціального та духовного розвитку особистості школяра, що є основою для подальшої освіти і трудової діяльності [1]. Становлення інтелекту людини на сучасному етапі розвитку суспільства пов’язане з динамічними перетвореннями і змінами на початку нового століття, необхідністю встигати за цими перетвореннями й адекватно реагувати на них, зберігаючи і накопичуючи інтелектуально-творчий потенціал. Проблема інтелектуального розвитку школярів, накопичення сукупного інтелекту в наш час є проблемою зберігання еліти нації, суспільства, більше того, проблемою виживання людства. Не можна не зазначити, що ця проблема - нагальна для нашої країни, де сьогодні гостро актуальною є необхідність перетворення застарілих, ригідних ментальних моделей світу. Вивчення інтелекту та його структури у психології розглядають у контексті чотирьох основних підходів: психометричного (Д. Векслер, Дж. Гілфорд, В. Дружинін, Р. Кетелл, Дж. Равен, Ч. Спірмен, Л. Терстоун), когнітивного (Т. Бейтс, Б. Величковський, Х. Гарднер, Ж. Піаже, Р. Стернберг, М. Холодна), нейропсихологічного (Г. Айзенк, Д. Молфезе, С. Стоуф, Е. Шафер, Р.Хайер), соціокультурного (Л. Венгер, Л. Виготський, О. Леонтьєв, О. Лурія, С. Рубінштейн, М. Смульсон). Проблеми розвивальної освіти та розвитку особистості у процесі навчання розкриваються у працях Й. Песталоцці, А. Дістервега, Д. Дьюї, Л. Виготського, П. Гальперіна, В. Давидова, Д. Ельконіна, Л. Занкова, В. Зінченка, С. Максименка, М. Махмутова, В. Рєпкіна, В. Рубцова, Н. Тализіної, К. Ушинського, вітчизняних науковців С. Гончаренка, О. Дусавицького, Г. Костюка, Н. Поліхун, Г. Селевко, С. Сисоєвої, В. Сухомлинського, І. Якиманської. Суспільна актуальність проблеми дослідження інтелектуального розвитку саме в шкільному віці, суттєво зросла у зв’язку з перебудовою системи освіти в Україні, яка потребує відповідного психолого-педагогічного забезпечення. Зазначені моменти актуалізують проблему інтелектуального розвитку дітей, зокрема на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва: - за якими принципами, методичними шляхами, умовами має здійснюватися процес інтелектуального розвитку, оволодіння розумовими операціями, загальними і спеціальними інтелектуальними уміннями; - які методики, педагогічні технології доцільно використовувати на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва в основній школі, що сприятимуть розвитку інтелектуальної складової особистості; - як вибудувати зміст, спроектувати методику заняттю гуртка декоративно-прикладного мистецтва, щоб забезпечити найбільш раціональну послідовність розвитку інтелектуального потенціалу гуртківців; - які форми, методи та прийоми педагогічної взаємодії з гуртківцями є оптимальними для інтелектуального розвитку особистості. Дана робота присвячена проблемі розвитку інтелектуальної діяльності вихованців на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва. Об’єкт дослідження: процес інтелектуального розвитку дитини. Предмет дослідження: особливості розвитку інтелектуальної діяльності гуртківців на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив занять гуртка декоративно-прикладного мистецтва на розвиток інтелектуальної діяльності дітей. Завдання дослідження: 1. Вивчити стан досліджуваної проблеми в теорії та практиці. 2. Проаналізувати умови інтелектуального розвитку дитини. 3. Визначити особливості інтелектуального розвитку на заняттях гуртка декоративно-прикладного мистецтва. 4. Проаналізувати засоби декоративно-прикладного мистецтва щодо розвитку інтелектуальної діяльності дітей. 5. Експериментально перевірити вплив занять гуртка декоративно-прикладного мистецтва на інтелектуальний розвиток особистості. Гіпотеза дослідження: заняття у гуртку декоративно-прикладного мистецтва сприяє інтелектуальному розвитку вихованців. Методи дослідження: теоретичні - аналіз літератури з проблеми дослідження, порівняння, синтез; практичні - дослідно-пошукова робота, аналіз і обробка продуктів творчої діяльності дітей. Практична значущість дослідження випливає з актуальних завдань і полягає в тому, що ця робота буде корисною для керівників гуртків, які планують використовувати засоби декоративно-прикладного мистецтва щодо розвитку інтелектуальної діяльності дітей