0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оркестровий стиль Ф. Пуленка (ID:549643)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 17
Рік виконання: 2022
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ 1. Біографічні відомості Ф. Пуленка 2. Творчість Франсіса Пуленка 3. Особливості оркестрової фактури у концерті для фортепіано з оркестром CIS - MOLL Ф. Пуленка 4. Аналіз оркестрового стилю митця Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ «Музика його настільки відверта, що відразу досягає своєї мети», – так говорили сучасники про творчість французького композитора Франсіса Пуленка, який більш відомий в історії музики, як член знаменитого об'єднання «Шестірка». Наймолодший з його учасників з безпосереднім і самобутнім талантом, що володіє неймовірним шармом, добротою, щирістю і тонким почуттям гумору, він здобув до себе таку повагу і авторитет, що дуже багато з творчих особистостей шукали з ним дружби. Багатогранна творчість композитора, що ввібрала в себе все найкраще не тільки з класичної, а й сучасної музики, в поєднанні з чарівною силою природного мелодійного дарунка, забезпечило успіх музиці Франсіса Пуленка на довгі часи не тільки у Франції, але і у всьому світі. 1. Біографічні відомості Ф. Пуленка Ф. Пуленк – один з найчарівніших композиторів, яких дала світу Франція в XX столітті. Він увійшов в історію музики як учасник творчої спілки «Шести». У «Шестірці» – наймолодший, ледь переступив поріг двадцятиріччя, – він відразу завоював авторитет і загальну любов своїм талантом – самобутнім, живим, безпосереднім, а також чисто людськими якостями – незмінним гумором, добротою і чистосердечністю, а головне – умінням обдаровувати людей своєю незвичайною дружбою. «Франсіс Пуленк – це сама музика», – писав про нього Д. Мійо, – «я не знаю іншої музики, яка діяла б так само безпосередньо, була б настільки ж просто виражена і досягала б цілі з такою ж безпомилковістю». Франсіс Пуленк народився в Парижі 7 січня 1899 року в родині багатого підприємця. Його мати була прекрасною піаністкою, в будинку завжди звучала музика, і заняття на фортепіано з хлопчиком почалися в чотири роки, а коли йому виповнилося вісім, в будинку з'явилася прекрасна викладачка, племінниця Сезара Франка мадемуазель Буте де Монвель. Найбільш сильними музичними враженнями дитинства стали твори Дебюссі, Стравінського і «Зимовий шлях» Шуберта. У шістнадцять років юнак вирішив обрати своєю професією гру на фортепіано. Розпочалися заняття з прекрасним піаністом Рікардо Віньес, який познайомив Пуленка з Еріком Саті і Жоржем Оріка, що стали пізніше його найближчими друзями. Захоплення літературою привело його до знайомства з Гійомом Аполлінером, Полем Валері, Андре Жидом, Полем Елюар. Композитор Ш. Кеклен долучив молодого музиканта до сучасного мистецтва, до творчості К. Дебюссі, М. Равеля, а також до нових кумирів молодих – І. Стравінському і Е. Саті. Молодість Пуленка збіглася з роками першої світової війни. Він був покликаний в армію, це завадило йому вступити до консерваторії. Однак на музичній арені Парижа Пуленк з'явився рано. У 1917 р вісімнадцятирічний композитор дебютував на одному з концертів нової музики «Негритянською рапсодією» для баритона і інструментального ансамблю. Цей твір мав такий гучний успіх, що Пуленк відразу став знаменитістю. Про нього заговорили. Натхненний успіхом, Пуленк слідом за «Негритянською рапсодією» створює вокальні цикли «Бестіарій» (на ст. Г. Аполлінера), «Кокарди» (на ст. Ж. Кокто); фортепіанні п'єси «Вічні руху», «Прогулянки»; хореографічний концерт для фортепіано з оркестром «Ранкова серенада»; балет із співом «Лани», поставлений в 1924 р в антрепризі С. Дягілєва. Мійо відгукнувся на цю постановку захопленої статтею: «Музика Ланей якраз така, яку і можна очікувати від її автора ... Цей балет написаний у вигляді танцювальної сюїти ... з таким багатством відтінків, з такою елегантністю, ніжністю, чарівністю, з яким нас так щедро обдаровують лише твори Пуленка ... значення цієї музики неминуще, час її не зачепить, і вона назавжди збереже свою юнацьку свіжість і оригінальність ». Митця називають музикантом спонтанності. Його яскрава творча особистість формується в роки Першої світової війни, коли Європа, не дивлячись на тяготи війни, прагнула до нової естетики, і Париж був центром, де народжувалися нові ідеї. У 1917 р Пуленк входить в групу молодих композиторів, що здобула популярність завдяки музичному критику Анрі Колле під назвою «Шістка». Члени групи об'єднують свої пошуки в створенні нового стилю музики, використовуючи досягнення минулого і свіжість американського джазу, бразильських танців і французького водевілю. ... 3. Аналіз оркестрового стилю митця Особливості оркестрової фактури у концерті для фортепіано з оркестром CIS - MOLL Ф. Пуленка. Франсіс Пуленк звертався до жанру концерту протягом усього життя, і кожна з творів ставало етапним в його творчої біографії, відображаючи стильові зміни почерку композитора в різні періоди. Про тяжінні автора до даного жанру можна судити за кількістю представляють його творів. Як відомо, Пуленк створив п'ять інструментальних концертів – один для клавесина, один для органу, два фортепіанних і хореографічний концерт для 18 інструментів. Результатом композиторського пошуку стає варіативність структури і форми частин, і як наслідок – особливості в трактуванні взаємодії соліста і оркестру. Для того, щоб виявити типологію жанру представимо схематично переважання соліста / оркестру в кожному розділі форми (вказані цифри партитури). Так, в нижче наведених таблицях зафарбовані графи означають домінування тієї чи іншої сторони в кожній з частин. Концерт cis-moll є інше трактування жанру, яка прагне до рівноправності сторін. Перша частина дуже показова з точки зору мозаїчності тематизму. Незважаючи на удавану переважання соліста, оркестру доручені важливі тематичні функції, що в підсумку призводить до паритетності. ......... У першій частині концерту для фортепіано cismoll зустрічається темброві переклички між партією фортепіано і групами оркестру (ц.21) тембрових оформлення питально-відповідних конструкцій представлено в диференціації звуковий забарвлення. Зміна тембрів повторюваного музичного матеріалу відбувається через передачу лінії від однієї групи інструментів інший: на питання струнної групи відповідає дерев'яна і навпаки. I частина, ц.21, фрагмент рис. «ДАМА З МОНТЕ-КАРЛО» Ж. Кокто - Ф. Пуленка В основі сюжету – особиста драма, розповідь грішниці, що увірували в прихильність Фортуни, сповідь, що дозволяє співвіднести твір з романтичною традицією. У творах, присвячених грі, діє закон фатальної зумовленості.