Зразок роботи
ВСТУП
Як відомо кожному українцю, і не тільки, 24 лютого 2022 року росія розпочала повномасштабний наступ на Українські території. Це не були несподівані або імпульсивні дії влади окупанта, а радше продуманий і ретельно підготовлений план, що впроваджувався, як мінімум, з моменту повернення Україною незалежності у 1991 році. Сусідня держава всі роки свого існування проводила нищівну політику для української ідентичності. А оскільки, з появою певної більш-менш толерантної і розвиненої міжнародної спільноти відкрито репресувати Україну вже не було доступним для росії без втрати корисних зв’язків, то розпочалось приховане поневолення мізків українських громадян і толерування всього російського і створення міфу «братських народів», створення спільного культурного простору на основі мови спілкування. В зв’язку з усім вище зазначеним, сьогодні питання українських наративів в культурі і масових медіа є як ніколи актуальним.
Метою дослідження є дослідити історію і сучасний стан справ в сфері українських аутентичних наративів з метою виявлення прогалин, що уповільнюють протистояння загарбнику в інформаційній війні і створенню окремого від загарбницького культурного простору.
Об’єктом дослідження є наративи і морфологічні одиниці в культурі.
Предметом є наративи українському кіно
Першими критичними відгуками на декомунізаційні закони, їхній вплив на суспільне життя України були статті К. Дронової і Є. Стадного, Г. Койнаш, В. Кулика, Д. Марплза , О. Мотиля, А. Умланда. Згодом вийшли статті, де розглянуто хід декомунізації в Україні (М. П’єцух, В. Артюха, Д. Сінченка, М. Тахтаулової)
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ ЗМІН УКРАЇНСЬКИХ НАРАТИВІВ В КІНО
Сучасний світ створено з наративів, які містяться у кіно, книгах, газетах, розмовах. Наративи дозволяють відрізнити добрі і погані вчинки, розглянути, проаналізувати ситуацію, оцінити події. Конфлікт між добром і злом є глибинним конфліктом в наших уявленнях світу. Кіно активно відтворює потрібну модель світу, оскільки воно додатково володіє гедоністичними функціями, бо нам приємно дивитися й дізнаватися про розвиток подій саме таким чином. Саме кіно є сьогодні основним джерелом породження й утримання віртуального простору.