0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток музичного інтересу учнів старшого шкільного віку засобами класичного джазу (ID:797150)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 60
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Формування музичного інтересу у школярів на уроці музики 2. Історія виникнення джазової музики 3. Вплив сучасної музики (джазу) на особистість школяра 4. Використання джазових творів на етапі слухання музики Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Роль музичного мистецтва у формуванні і розвитку індивідуальності учня різноманітна, а тому вимагає до себе уваги. Однією з ключових проблем сучасної музичної освіти є ставлення до уроку музики як до уроку мистецтва, укладеного на принципах розвиваючого навчання, обов’язковою умовою якого є інтерес до музики, захопленість музикою та любов до неї. Широко відома роль музичного виховання як унікального методу формування єдності емоційної та інтелектуальної сфер психіки учня, впливу на його інтереси. Тому постійно триває пошук нових організаційних форм та ефективних систем у галузі музичної освіти. Навколо народження самого джазу досі не вщухають суперечки, незважаючи на те, що це музичне явище на сьогодні, здавалося б, ґрунтовно вивчено. До того ж деякі точки зору на сам феномен джазу часто бувають діаметрально протилежними, і це цілком зрозуміло, оскільки ми не знаємо та, на жаль, ніколи не дізнаємося, як звучав джаз у свій “передсвітанковий” період. То ж спочатку слід визначити, що розуміється взагалі під поняттям “джаз”. Отож, джаз (англ. Jazz) – вид музичного мистецтва, що виник на рубежі XIX – XX століття в США серед пригнобленого, безправного негритянського населення, серед нащадків чорних рабів, насильно вивезених зі своєї батьківщини та отримав згодом певне поширення, характерними рисами музичної мови якого спочатку стали імпровізація, поліритмія, заснована на синкопованих ритмах, і унікальний комплекс прийомів виконання ритмічної фактури – свінг Слухання музики – один з основних видів музичної діяльності учнів. Ознайомлення з кращими зразками вітчизняної та зарубіжної музичної культури сприяє розвитку загальної культури учнів, вихованню в них художнього смаку, вміння оцінювально ставитись до творів мистецтва. Навчити дітей слухати музику – одне з найскладніших педагогічних завдань. Вчитель повинен не тільки навчити дітей правильному сприйманню музичних творів, але й вмінню аналізувати прослухане. Слід враховувати, що вплив музики на особистість складається з численних слухацьких вражень, які накладаються одне на одне, поступово збагачуючись і поглиблюючись. Робота над кожним твором має вводити школярів у світ глибоких почуттів і роздумів: про добро і зло, любов і ненависть тощо Аналіз програмового репертуару показав, що для слухання учням пропонуються твори тільки раннього джазу, серед яких блюз у виконанні Луї Армстронга. Як відомо, даний музикант належить лише до одного з багатьох стилів джазової музики – “диксиленду” або “новоорлеанського стилю”. Даний виконавець був консерватором по відношенню до більш пізніх стилів джазу, таких як бібоп, і різко критикував їх. Луї був “піонером” джазу, його безпосереднім творцем; місця його перебування в різні роки співпадали з тимчасовими джазовими столицями (Новий Орлеан, Чикаго, Нью-Йорк), він грав з найвидатнішими музикантами свого часу, звучання його труби було розкішне і сильне, а голос мав незрівняний тембр. Тому якщо опиратись на всі ці моменти, можна впевнено сказати, що знайомство з таким видатним музичним явищем як джаз заслуговує на більш широке представлення