0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Гендерні особливості мовлення у соціальних мережах (ID:275305)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Лінгвістика
Сторінок: 24
Рік виконання: 2016
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ...................................................................................................... 3 1.Теоретичний розділ. 1.1 Гендерна лінгвістика ............................................................. 5 1.2 Гендерні особливості мовлення у соціальних мережах...... 7 Висновок................................................................................................ 18 Список використаних джерел.............................................................. 20
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У сучасному світі існує величезна кількість засобів, форм та способів комунікації, і більша частина з них пов’язана з процесом глобалізації, а саме з сучасними технічними можливостями, які представленні використанням глобальної мережі Інтернет. Тому саме спілкування займає особливе місце в житті суспільства та кожної особистості. Традиційно розрізняють міжособистісну, групову, міжкультурну та масову комунікацію. Проте, все більшого поширення в наш час набуває електронна комунікація, яка спирається на нові технології і надає користувачам унікальні можливості спілкування, навчання, дослідження і навіть ведення бізнесу. Головна особливість віртуального спілкування – відносини, в яких знаходяться одержувачі та відправники повідомлень, та ролі, які вони на себе беруть. Завдяки анонімності, доступності та безпечності людина формує довірчі відносини навіть з малознайомими та незнайомими людьми. У віртуальній реальності такі поняття як соціальний статус, зовнішній вигляд, вік та стать не відіграють велику роль. Інтернет-мережа дозволяє формувати нову ідентичність, створювати новий образ і здійснити нереалізовані потреби. Завдяки легкості освоєння і використання, Інтернет охоплює все більшу аудиторію. У комунікації, крім усього іншого, можна виділити ще один аспект, а саме гендерний. Наприклад, маються на увазі чоловічі та жіночі стереотипи комунікативної поведінки. Гендерні стереотипи – це стійкі уявлення про риси, якості, можливості та поведінку чоловіків та жінок. Безперечно, стереотипи тісно пов’язані з гендерними ролями, які були закріплені через систему культурних норм функціональними спеціалізація ми чоловіка і жінки у суспільстві. Саме поняття «гендер», на відміну від статі, означає «соціальні очікування» щодо представників чоловічої та жіночої групи. Стереотип виступає справжнім засобом відтворення особливого типу гендерних відносин, 4 адже на мовленнєвому, ментальному і поведінковому рівні фіксує «очікування» соціуму і нормативну відповідь особистостей. Метою дослідження: виявити особливості комункації та гендерних ознак в соціальних мережах. Об'єкт дослідження є англомовні тексти повідомлень користувачів соціальних мереж Facebook та Myspace і мікроблогів Tumblr та Twitter. Предметом дослідження є лексичні, граматичні та прагматичні особливості англомовних повідомлень в соціальних мережах Facebook та Myspace і мікроблогах Tumblr та Twitter, зумовлені гендерною специфікою. Матеріалом дослідження слугували понад 100 англомовних міжособистіних і напівофіційних публічних повідомлень у соціальних мережах Facebook та Myspace і мікроблогах Tumblr та Twitter. Аналізовані повідомлення друкувались на «стінах» користувачів.