0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мовні помилки в україномовних друкованих засобах масової інформації (ID:698265)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Лінгвістика
Сторінок: 7
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
У статті представлено комплексний аналіз мовних помилок у друкованих ЗМІ (на прикладі газети «Добрий господар»). У ході дослідження проаналізовано зафіксовані помилки, виявлено найтиповіші з них, указано на основні помилконебезпечні місця в аналізованому виданні. Матеріалом слугували друковані випуски газети «Добрий господар», із яких анормативний фактаж було дібрано методом суцільного мовного обстеження й детальної фіксації. Установлено, що основні причини породження ненормативних одиниць – це незнання норм сучасної української літературної мови, вплив російської мови, що позначився на всіх рівнях мовної системи, дія аналогії до інших граматичних форм тощо. Ключові слова: помилка, мовна культура, друкований ЗМІ, газета, словосполучення, синтаксис, редактор.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Мовна культура періодичних видань – важливий показник рівня видавничої справи в державі. Лінгвокультура сучасних журналістських матеріалів як всеукраїнських, так і регіональних ЗМІ постає чи не найважливішою проблемою в контексті якісного представлення інформаційно грамотного контенту. Освічений читач потребує сьогодні не лише якісної інформації, але і її кваліфікованої презентації. Мовне оформлення багатьох медійних текстів засвідчує порушення лінгвістичних норм на всіх рівнях: орфографічному, лексичному, стилістичному, морфологічному, синтаксичному тощо. У зв’язку з цим потреба вдосконалення процесу редагування, підвищення рівня мовної культури в сучасних друкованих ЗМІ набуває особливої актуальності.