СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Художній світ поем Ліни Костенко: особливості, характер творів (ID:1226045)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 39
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ У ТВОРАХ ЛІНИ КОСТЕНКО 5 1.1 Художній світ літературного твору Ліни Костенко 5 1.2 Взаємодія і рецепція творчості Ліни Костенко в контексті українського літературознавства 9 1.3 Дослідження жанрових особливостей драматичних поем Ліни Костенко 12 РОЗДІЛ 2. ПРОБЛЕМАТИКА ТА ХАРАКТЕР ТВОРІВ ЛІНИ КОСТЕНКО 15 2.1 Аналіз художнього світу поеми «Дума про трьох братів неазовських» Ліни Костенко 15 2.2 Вивчення особливостей художнього світу поеми «Сніг у Флоренції» 22 2.3 Філософсько-естетичні аспекти в художньому світі поеми «Скіфська Одіссея» 29 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ******************************************************************************** Мої контакти: Viber +380981134780 або електронна пошта pavel_ignatenko1908@ukr.net Робота з унікальністю 80+ % Пишіть, який вид роботи та тема Вас цікавить. Оперативно домовимось. 
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Дослідження художнього світу поем Ліни Костенко відіграє значущу роль у контексті сучасних досліджень у галузі літературознавства. У центрі уваги знаходиться аналіз літературного твору з точки зору репрезентації у ньому індивідуально створеного художнього мікрокосму автора. Такий підхід до аналізу дає змогу глибше зрозуміти поетичну архітектоніку твору, розкриває унікальну авторську модель відображення предметного світу, соціальних та психологічних реалій. Вивчення художнього світу творів Ліни Костенко дозволяє не тільки осмислити ключові характеристики її світоглядної концепції, але й виявити ідейно-художні основи, на яких ґрунтується її творчість у цілому. У зв'язку з цим, розгляд категорії «художній світ» набуває важливого методологічного та методичного значення для глибшого розуміння та інтерпретації літературних творів. Мета даного дослідження полягає у всебічному аналізі та інтерпретації художнього світу поем Ліни Костенко, з акцентом на його особливості та характеристики. Робота спрямована на виявлення і вивчення ключових елементів, які формують унікальність і глибину художнього світу поетеси, а також на розкриття способів, якими ці елементи впливають на формування ідейно-естетичної концепції її творів. Мета дослідження зумовила необхідність виконання таких завдань:  проаналізувати художній світ літературного твору Ліни Костенко;  обґрунтувати взаємодію і рецепція творчості Ліни Костенко в контексті українського літературознавства;  провести дослідження жанрових особливостей драматичних поем Ліни Костенко;  визначити проблематику та характер творів Ліни Костенко «Дума про трьох братів неазовських», «Сніг у Флоренції» та «Скіфська одіссея». Об’єктом дослідження є драматичні поеми Ліни Костенко «Дума про трьох братів неазовських», «Сніг у Флоренції» та «Скіфська одіссея» Предмет дослідження – художній світ поем Ліни Костенко: особливості, характер творів. Для дослідження в рамках цього дослідження обрано два методологічних підходи: філологічний метод та принципи психологічної школи. Філологічний метод передбачає ретельний аналіз тексту, охоплюючи його глибокий опис, коментування та систематизацію зібраного матеріалу з метою його подальшої концептуалізації. Цей підхід акцентує увагу на детальному розгляді лінгвістичних та стилістичних особливостей тексту, його структурних та тематичних елементах. Теоретичне та практичне значення отриманих в результаті дослідження положень полягає у їх можливому застосуванні в освітньому процесі. Вони можуть бути використані при підготовці навчальних проектів з української літератури, служити допоміжним матеріалом при написанні курсових та кваліфікаційних робіт студентами-філологами. Зокрема, ці положення сприятимуть формуванню критичного та аналітичного мислення студентів, розвитку їхніх навичок у галузі літературної критики та аналізу. Структурa роботи. Роботa склaдaється зі вступу, 2 розділів, висновків, списку використaної літерaтури (38 позицій).
Інші роботи з даної категорії: