0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Українська народна казка (ID:123317)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 43
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
РОЗДІЛ І. Особливе місце народної казки в житті дитини. РОЗДІЛ ІІ. Казка як жанр народної творчості. 2.1. Художні особливості української народної казки 2.2. Типи казок РОЗДІЛ ІІІ. Казки на сторінках сучасних підручниках початкової школи РОЗДІЛ ІV. Методика роботи над казкою в 1 – 4 класах 4.1. Розкриття особливостей казки як жанру 4.2. Будова уроків читання казок 4.3. Банк завдань та запитань до прочитаної казки 4.4. Реалізація педагогічних можливостей казки на уроках читання РОЗДІЛ V. В.О.Сухомлинський про казки у вихованні й розвитку пізнавального інтересу молодших школярів РОЗДІЛ VI. Використання народної казки в позакласній роботі
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА Дослідження проводилось поетапно: вересень 2011 – лютий 2012 року. Дослідження мало 3 етапи: - На першому етапі (вересень – листопад) здійснювався теоретичний аналіз, було визначено проблему дослідження, опрацьовано педагогічну, психологічну, методичну літературу з даної проблеми, вивченні педагогічні аспекти викладання читання в початкових класах, особливості жанру, досвід роботи вчителів в початкових класах; - На другому етапі (листопад – січень) обґрунтувався зміст, визначено експериментальну базу, розроблено етапи та методи експериментального дослідження; - На третьому етапі (січень – березень) здійснювалось експериментальне дослідження та опрацьоване отриманих в експерименті емпіричних даних, узагальнення всіх матеріалів дослідження, формування висновків та оформлення курсової роботи. Об’єкт дослідження – є процес вивчення народних казок на уроках читання в початкових класах. Предмет дослідження – українські народні казки на уроках читання в початкових класах. Мета дослідження – з’ясувати практичну значущість використання вчителем різних видів творчих завдань, проведення індивідуальної роботи з учнями для розвитку творчих здібностей. Гіпотеза дослідження Розвиток творчих умінь учня під час вивчення казок буде максимально можливим якщо: - Учням буде вчитель пропонувати різні види творчих завдань; - Вчитель буде організовувати і проводити виставки кращих робіт, ілюстрацій до казок; - У своїй роботі буде звертатися до педагогічного досвіду вчителів щодо роботи над казкою; - Проводити індивідуальну роботу з учнями. Завдання дослідження: - Дослідити, як впливають різні види творчих завдань на розвиток творчих умінь учнів; - Організувати і провести виставку кращих робіт; - Під час підготовки до проведення дослідження ознайомитись з педагогічним досвідом Живіцької; - Проводити індивідуальну роботу з учнями.