Специфіка розбудови художнього образу жінки у прозі Павла Загребельного останнього періоду творчості (ID:155364)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………...
3
РОЗДІЛ
1.
ТВОРЧІСТЬ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО В ОЦІНЦІ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ…………………………………...
7
Висновки до розділу 1…………………………………………………………..
15
РОЗДІЛ
2.
ХУДОЖНЄ ВІДТВОРЕННЯ ЖІНОЧИХ ОБРАЗІВ У ТВОРАХ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО ОСТАННЬОГО ПЕРІОДУ ТВОРЧОСТІ: ТЕКСТ І КОНТЕКСТ…….....
17
2.1.
Образ жінки у творах П. Загребельного на тлі змагальних тенденцій літератури кінця ХХ – початку ХХI ст…………
17
2.2.
Сексуальна поведінка героїв П. Загребельного в порівняльно-типологічному вимірі……………………...….
28
Висновки до розділу 2…………………………………………………………..
33
РОЗДІЛ
3.
СВОЄРІДНІСТЬ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗУ ЖІНКИ У ТВОРАХ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО ОСТАННЬОГО ПЕРІОДУ ТВОРЧОСТІ………………..
35
3.1.
Художні параметри осягнення образу жінки у творах П.Загребельного………………………………………...……
35
3.2.
Індивідуалізація жіночих образів у повістях та романах П. Загребельного останнього періоду творчості………...…
41
Висновки до розділу 3…………………………………………………………...
59
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..
61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………......
65
ДОДАТКИ.............................................................................................................
77
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Різногранна творчість П. Загребельного 50-90-х рр. як художня цілісність складається з багатьох складників: мистецького неспокою, новаторського пориву, емоційної та експресивної образності. Одним із засадничих аспектів прозописьма П. Загребельного є художнє відтворення образу української жінки. Останні твори письменника − «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства», повість «Гола душа» − засвідчують оригінальність, інформативну насиченість, аналітичність мислення їх автора та своєрідне змалювання саме образу жінки. Актуальність обраної теми зумовлена недослідженістю художнього моделювання образу жінки, а також ґендерного та феміністичного дискурсів у прозі П. Загребельного.
Новизна дослідження. Твори П. Загребельного останніх років неможливо розглядати поза контекстом фемінізму і ґендерних досліджень. Митець наголошує на несправедливому ставленні до жінки впродовж віків. Образ жінки у творах П. Загребельного слід розглядати крізь призму моделі поведінки, що окреслена новітньою роллю жінки у суспільстві та переосмисленням обов’язків і прав жінки у ньому.
Об’єктом дослідження є проза П. Загребельного останніх років творчості: романи «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства», повість «Гола душа», а також інтерв’ю письменника.
Предмет дослідження – художні особливості відтворення образу жінки у прозі П. Загребельного останнього періоду творчості.
Мета роботи – дослідити художні механізми змалювання образу жінки у романах П. Загребельного «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства» та повісті «Гола душа».
Мета передбачає розв’язання таких завдань:
− проаналізувати літературознавчі дослідження, присвячені творчості П. Загребельного;
− з’ясувати роль створених письменником жіночих образів в ідейній концепції його романів;
− дослідити роль жінок у чоловічому світі та визначити специфіку стосунків чоловік − жінка (на основі романів П. Загребельного «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства», повісті «Гола душа»);
− з’ясувати значення еротичного опису в персонажуванні творів «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства», «Гола душа» П. Загребельного;
− дослідити особливості моделювання П. Загребельним жіночих образів у творах «Брухт», «Юлія, або Запрошення до самовбивства», «Гола душа»;
− означити динаміку жіночих образів у прозі П. Загребельного різних періодів творчості.
Інші роботи з даної категорії: