0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СИМВОЛІЧНИЙ ПРЕДМЕТНИЙ РЯД В РОМАНІ В.ГОЛДІНГА «ВОЛОДАР МУХ» (ID:157504)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 23
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…..............................................................................................3 Розділ 1. 1.1. Жанрове розмаїття англійської інтелектуальної прози (на прикладі творчості В.Голдінга) ……………………………........4 1.2. Ідейно-художній потенціал притчі у світовій літературі ……………………………………………………………….. 6 Розділ 2."Володар мух" як авторський варіант інтелектуальної притчі 2.1. Притчовий хронотоп………………………………………….……9 2.2. Сатира і дидактика "Володаря мух"...................................... 10 2.3. Полемічний характер філософської притчі Голдінга……….18 ВИСНОВКИ...........................................................................................20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.2. Сатира і дидактика "Володаря мух" «Володар мух» був задуманий як пародія на популярні тогочасні повісті для дітей, але у підсумку з’явилась зовсім оригінальна книга, що завоювала до кінця 50-х років широку популярність. Роман є обов’язковим до вивчення в усіх англійських та американських школах, перекладений багатьма мовами світу (майже всіма європейськими), був вдало екранізований незадовго після публікації. Можливо, «Володар мух» викликав в післявоєнній англійській літературі найбільший ажіотаж, став найбільш популярним твором для дослідження та предметом літературних суперечок в рідній країні. Що обумовило все це? «Звичайний» шкільний вчитель написав про школярів, які читали його із захопленням. Однак за вдаваною простотою сюжету про вихованих англійських дітей, які волею фатального випадку опинились на незаселеному острові й намагались вижити на ньому за допомогою встановлення того суспільного ладу, який вони застали вдома, ховалася далеко не дитяча проблематика. Таким чином "пірати й дикуни" у романі Голдінга народжуються з культурних і вихованих англійських хлопчиків (більшість з яких раніше жила в пристойних та «прогресивних» сім’ях), які в результаті авіаційної катастрофи виявляються на пустому кораловому острові в тропічних широтах. Втім, спочатку герої роману поводяться як і личить всім представникам цивілізованої нації – пам’ятаючи про існуючий суспільний лад в рідній країні та наслідуючи дорослих, вони влаштовують вибори, після яких встановлюють нібито демократичне правління. Однак ця примітивна демократія на острові позбавленому всіх благ цивілізації виявляється недовговічною: через невдачі та страх перед невідомим поступово розпалюється боротьба за владу, проливається перша кров, що обумовлює спалах паніки (хлопчиська вигадують якогось міфічного звіра, якого ніяк не можуть розгледіти в темряві - втілення своїх неусвідомлених страхів).