0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Постмодернізм у романі П. Акройда "Мільтон в Америці" (ID:158637)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 31
Рік виконання: 2015
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Характерні особливості англійського постмодернізму 1.1. Постмодернізм як літературний напрямок……………………………..……..6 1.2. Основні риси постмодернізму в Англії……………………………………....10 Розділ 2. Творчість Пітера Акройда на тлі англійського постмодернізму (на основі роману «Мільтон в Америці») 2.1. Постмодернізм у творчості П. Акройда………………………………………14 2.2. Жанр біографії у творчості англійських письменників-постмодерністів та у творчості П. Акройда зокрема…………………………………………………………22 2.3. «Мільтон в Америці» як зразок постмодерністського роману-біографії…...25 Висновки……………………………………………………………………………..28 Список використаної літератури…………………………………………………...31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета курсової роботи – проаналізувати творчість Пітера Акройда як одного з представників англійського постмодернізму, а також визначити місце письменника серед представників постмодерністської літератури в Англії. Предметом дослідження виступила творчість Пітера Акройда, а об’єктом – роман П. Акройда «Мільтон в Америці». Поставлена мета вимагала вирішення наступних завдань: - визначити основні риси постмодернізму як літературного напрямку та основні риси постмодернізму в Англії; - проаналізувати творчість Пітера Акройда; - описати особливості роману «Мільтон в Америці»; - розглянути жанр біографії. Для досягнення поставлених завдань використовувались такі методи: – аналітичний; – дескриптивний; – вивчення методичної літератури; – узагальнення даних.