0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Британські фольклорні балади осоьистої тематики: суперництво сестер у коханні (обєкт дослідження - балада 'The Twa Sisters') (ID:158638)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 27
Рік виконання: 2015
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Особливості британських фольклорних балад 1.1. Визначення терміну «балада». Основні ознаки жанру……………….6 1.2. Характерні риси британських народних балад……………..………..10 Розділ 2. Характеристика британських фольклорних балад особистої тематики 2.1. Особистісний аспект у баладах…………………………………………17 2.2. Суперництво у коханні як елемент особистої тематики (на основі балади «The Twa Sisters»)………………………………………………………….20 Висновки……………………………………………………………………….23 Список використаної літератури..……………………………………………26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Як зазначалось раніше, усі балади можна поділити на певні тематичні групи. Однією з них є група, яка об’єднує лірико-драматичні балади. У таких баладах акцент робиться на різного роду людських взаєминах, від щирого кохання і ревнощів до палкої ворожнечі чи особистих переживань з приводу певної події чи подій. Як правило, головна подія таких балад – любов, що, мабуть, є чи не найбільш особистим з усього, що відчуває людина. Сюжети любовних балад різноманітні, але, зазвичай, мають драматичне, навіть трагічне забарвлення. Супротивниками люблячих виступають, як правило, їхні родичі, причому герої балад нерідко виявляються безпорадними перед обставинами, що заважають їхньому коханню. На відміну від лицарських романів, в англо-шотландських любовних баладах головне не прославляння подвигів, скоєних героєм в ім'я своєї коханої, а оспівування почуття, які мають викликати відгук у душі слухачів. Чільну увагу зосереджено не так на подіях, як на душевних переживаннях героїв («Прекрасна Анні з Лох-Роян»). У багатьох ліричних баладах присутній елемент чудесного і казкового («Демон-любовник», «Клятва вірності»). Іноді фантастичний початок настільки яскравий, що заступає любовну тему («Балада про двох сестер»). Фантастичну сторону в любовних баладах підкреслюють та підсилюють почуття героїв, що надає всій розповіді ліричного забарвлення. Характерним є серйозне ставлення безіменних авторів балад до надприродного світу, який представляється як цілком реальний і дійсний. У англійських і шотландських любовних баладах жінка завжди ближча з чоловіком або коханим, ніж з батьком чи братами. Причиною цього є той факт, що балади виникли за доби, коли родові ставлення вже не відігравали колишньої ролі [10, с.95].