0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мультимедійний супровід при поясненні нового матеріалу на уроках літературного читання (ID:451798)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 53
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО СУПРОВОДУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Роль читання у вихованні, освіті, розвитку школярів……………..6 1.2. Широкі можливості використання мультимедійного супроводу як засобу під час вивчення нового матеріалу…….……………………………..11 1.3. Переваги та недоліки використання мультимедійного супроводу в початковій школі …………………………………………….…………………17 1.4. Різноманітність мультимедійних видів та жанрів …….……………21 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Рекомендації та поради вчителю щодо створення й використання засобів мультимедіа ….………………..……………………………………….32 2.2. Умови ефективного застосування мультимедійного супроводу………………………………………………………………………...36 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………..39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…… …………………………….41 ДОДАТКИ ……………………………………………………………….…44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Початок ХХІ століття характеризується бурхливим розвитком технічних та інформаційних процесів. Відповідно до вимог, які ставить перед нами сучасне інформаційне суспільство, навчальний процес зобов’язаний не лише дати учням знання, але й створити мотивацію до навчання, закликати учнів до самоосвіти, а також сприяти розвитку їхнього логічного та творчого мислення. З появою Інтернету виникла нова епоха книжок в яких інформація представлена не тільки у вигляді текстів та ілюстрацій, але й передається за допомогою голосу, музики, елементів анімації. Виходячи з цього відбувається формування дитини-глядача, дитини-слухача. У процесі пробудження читацьких інтересів, основним інформаційним ресурсом словесного способу є мовлення вчителя, друкована література; візуального способу – Інтернет; аудіального способу – мелодії, пісні, виразне читання текстів різних жанрів; аудіовізуального способу – мультимедіа, мультфільми, фільми тощо. Втілити в шкільну практику деякі інформаційні ресурси можна за допомогою інформаційних технологій, зокрема комп’ютера, програвача та допоміжних засобів.[9,86] Використання мультимедійних технологій в навчальному процесі показало, що вони сприяють підвищенню в учнів інтересу до предмета вивчення, поліпшенню його засвоєння, а також зростанню обсягу знань. Традиційні педагогічні підходи до організації навчально-виховного процесу, застарілі методи та засоби навчання все частіше не відповідають вимогам сучасного уроку і тенденціям стрімкого розвитку науково-технічного прогресу, тому це спонукає учителів, до впровадження й використання інноваційних технологій. Аналіз впровадження мультимедійних технологій у навчання засвідчує, що вони дають змогу замінити майже всі традиційні технічні засоби навчання, дають змогу вчителю оперативно поєднувати різні засоби, що сприяє глибшому й усвідомленішому засвоєнню навчального матеріалу, економить час уроку, насичує його інформацією [3, 8]. Саме тому, актуальність даної теми не викликає сумнівів, адже враховуючи вищеперераховані вимоги, сучасний урок важко уявити без застосування мультимедійного супроводу. Об’єктом дослідження цієї курсової роботи виступає – процес навчальної діяльності учнів на уроках літературного читання з використанням засобів мультимедіа. Предметом дослідження є використання на уроках мультимедійного супроводу як засобу за допомогою якого вивчається новий матеріал. Метою даної курсової роботи є дослідити ефективність використання мультимедійного супроводу при поясненні нового матеріалу на уроках літературного читання. Досліджуючи тему даної курсової, ми поставили ряд завдань спрямованих на досягнення поставленої мети, а саме: 1. Дослідити роль читання у вихованні, освіті, розвитку школярів; 2. Дослідити різноманітність мультимедійних жанрів; 3. Визначити широкі дидактичні можливості використання мультимедійного супроводу як засобу під час вивчення нового матеріалу; 4. Розробити рекомендації вчителю щодо створення й використання мультимедійного супроводу на уроці літературного читання; 5. Обґрунтувати переваги та недоліки використання засобів мультимедіа; 6. Визначити умови ефективного застосування мультимедійного супроводу на уроках літературного читання . Для досягнення поставленої в роботі мети, а також для отримання достовірних результатів, ми використовували теоретичні (аналіз і синтез, порівняння, конкретизація) та емпіричні (бесіда, аналіз документів і продуктів діяльності) методи. РОЗДІЛ I. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО СУПРОВОДУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1 Роль читання у вихованні, освіті, розвитку школярів Для того щоб правильно оцінити рівень важливості використання мультимедійних технологій на уроках літературного читання, слід спочатку дослідити яке ж місце читання займає у вихованні, освіті та розвитку молодших школярів. На сьогоднішній день читання пронизує усі сфери нашої життєдіяльності, адже воно покладене в основу освітньої, пізнавальної, інформаційної, професійної діяльності людини. Саме тому враховуючи розвиток сучасних технологій, важливо наголосити, що вміння читати потребує набагато вищого рівня, ніж раніше. Обсяг інформації, яку необхідно засвоїти для успішної подальшої життєдіяльності, потребує збільшення швидкості читання, темпу і якості розуміння прочитаного. З огляду на це, читання стає основою освіти, провідною навичкою самоосвіти людини упродовж усього життя і являється вимогою теперішнього часу. Сучасний урок вимагає від учителя пошуку нових методів подання інформації. Використання мультимедійних технологій якраз і допомагає підняти шкільний урок на якісно новий, сучасний рівень, сприяє розвитку дослідницьких, аналітичних, творчих здібностей не лише учнів, а й учителів. Важко переоцінити значення уроків літературного читання в системі початкового навчання. Оскільки від того, які знання, навички та вміння набувають на цих уроках учні, залежить ефективність навчання з усіх предметів, і не тільки в початковій школі а й в подальшому житті. Чи буде книга дитині супутником, другом, порадником, теж багато в чому залежить від постановки класного читання у молодших школярів. Уроки читання для молодших школярів - це своєрідне вікно у навколишній світ, в область людських відносин. Саме читаючи книгу формуються такі поняття, як доброта, чесність, взаєморозуміння, почуття обов'язку та багато іншого. Читання являється одним з основних компонентів розвитку мовленнєвої діяльності школярів та одним із важливих засобів формування особистості. Читання в початкових класах є одним з предметів, у процесі якого здійснюється процес навчання, з одного боку, а з іншого – читання виступає засобом навчання. Взаємозв’язок тут надзвичайно тісний, але на окремих етапах розвитку, початковому вмінню читати у широкому розумінні цього слова відводиться особливе місце, адже чим успішніше діти оволодіють повноцінною навичкою читання, тим швидше будуть реалізовані можливості програмового матеріалу загальноосвітньої школи з метою навчання, виховання і всебічного розвитку учнів. Читання у системі початкового навчання розглядається як сукупність освітніх елементів, що виявляється у володінні системою літературних знань, умінь і навичок та здатності їх використовувати з метою пізнання навколишньої дійсності, задоволення власних потреб (пізнавальних, естетичних, самоосвітніх та ін.). Вона визначається не лише обсягом літературних знань, початкових читацьких умінь і навичок з їх відтворенням, а й здатністю школяра засвоювати знання та застосовувати їх на практиці. Передумовами оволодіння читацькою компетентністю є достатньо сформована навичка читання молодшого школяра, спеціальні здібності, тобто техніка читання та інтерес до читання літературних творів. У методичному аспекті читацька компетентність молодшого школяра – це володіння комплексом читацьких знань, умінь і навичок, які надають можливість учневі свідомо здійснювати пошук книг і виявляються вони у процесі сформованості повноцінної навички читання, розуміння текстів різних жанрів, обізнаності з колом читання (доступного дітям цього віку), сформованості особистісних ціннісних суджень щодо прочитаного.[12,17] Методика навчання на уроках читання і його зміст повинні бути підпорядковані розв’язанню завдань, визначених шкільною програмою: - пізнавальних (засвоєння інформації, що міститься в творах); - виховних, у тому числі і завдань розвивального навчання (морально-естетичне, трудове; - розвивальних – розвиток мовлення, спостережливості, пам’яті, культури слухання, аналітико-синтетичних умінь – зіставлення, порівняння, узагальнення, доведення, проведення аналогії, стійкої уваги, витримки, терпіння, самостійності, творчих здібностей, навичок самоконтролю); - спеціально-навчальних: удосконалення техніки читання (розширення поля читання, кореляція темпу, удосконалення правильних прийомів читання, навичок виразного читання, розвиток мовленнєвого апарату і промовляння, вміння інтонувати речення і т. ін.); - розвиток навичок зв’язного мовлення у зв’язку з прочитаним текстом (відповіді на запитання; репродуктивний, вибірковий, стислий і творчий перекази і та ін.).