Явище гротеску у романі Віктора Гюго «Собор Паризької Богоматері» (ID:481518)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………….……..3
РОЗДІЛ І. Значення гротеску та творчість В. Гюго…....................5
1.1. Виникнення явища гротеску……………………………………...5
1.2. Значення гротеску у творчості В. Гюго……………………….....7
РОЗДІЛ ІІ. Явище гротеску у романі Віктора Гюго «Собор Паризької Богоматері».........................................................................10
2.1. Історія написання і проблематика роману……………………….10
2.2. Явище гротеску у романі………………………………………….14
ВИСНОВОК...........................................................................................21
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ……………………………………….…...23
Зразок роботи
ВСТУП
Славетний представник французького романтизму, поет, драматург, романiст Вiктор Марi Гюго (1802-1885) написав багато чудових творiв. Сам Гюго стверджував, що людство пройшло три етапи розвитку. Перший - первiсний, коли людина милується величчю Всесвiту. З цим Гюго пов'язує лiрику. Другий етап - античний, коли починається соцiальна iсторiя людства. З цим перiодом Гюго пов'язує епос. Третiй етап - християнська ера. З ним, на думку Гюго, пов'язана драма.
Віктор Гюго — яскравий представник французького романтиз¬му у світовій літературі. Розмаїтість творчості Гюго вражає — він поет, драматург, прозаїк, літературний критик і публіцист. От тільки сприйняття й поціновування його доробку на батьків¬щині та за її межами відрізняється. За дослідженням Дмитра На¬ливайка, для французів Гюго спершу поет, далі драматург і тіль¬ки потім романіст. За межами Франції ситуація змінюється з точністю до навпаки. Зокрема українському читачеві чи не най¬краще відомі мальовничі та захопливі романи митця.
Роман Віктора Гюго «Собор Паризької Богоматері» не схожий на жоден інший твір, адже його головний образ не історичний і не вигаданий літературний герой, а культова споруда — собор Па¬ризької Богоматері.
Він, за авторським задумом, не просто місце дії твору, але і його ідейно-композиційний центр, грандіозний символ епохи, який виражає не тільки її зміст і колорит, а й філософсько-історичну істину.
Актуальність даної роботи досить значна, адже Віктор Гюго - один із найпослідовніших французьких романтиків XIX ст.
Мета даної роботи: проаналізувати творчість В.Гюго та його роман. Для реалізацїї поставленої мети було поставлено ряд таких завдань:
1) визначити місце та роль письменника в літературі;
2) визначити та описати що таке гротеск;
3) дослідити прояви жанру гротеск у романі.
Об'єктом дослідження є роман «Собор Паризької Богоматері».
Предметом дослідження є гротеск у романі «Собор Паризької Богоматері».
Структура роботи: робота складається із двох розділів. У першому розділі подано інформацію про жанр новели у літературі та коротку характеристику творчості О.Генрі. У другому розділі охарактеризовано новели О.Генрі, їхню тематику, а також становлення жанру новела у творчості автора.
Завдання курсової роботи: дослідити походження та значення явища гротеску, його використання в романі В. Гюго; історію створення роману.
Загальний обсяг роботи: 25 друкованих сторінок.
Інші роботи з даної категорії: