0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Явище гротеску у романі Віктора Гюго «Собор Паризької Богоматері» (ID:481518)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 24
Рік виконання: 2020
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………….……..3 РОЗДІЛ І. Значення гротеску та творчість В. Гюго…....................5 1.1. Виникнення явища гротеску……………………………………...5 1.2. Значення гротеску у творчості В. Гюго……………………….....7 РОЗДІЛ ІІ. Явище гротеску у романі Віктора Гюго «Собор Паризької Богоматері».........................................................................10 2.1. Історія написання і проблематика роману……………………….10 2.2. Явище гротеску у романі………………………………………….14 ВИСНОВОК...........................................................................................21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ……………………………………….…...23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Славетний представник французького романтизму, поет, драматург, романiст Вiктор Марi Гюго (1802-1885) написав багато чудових творiв. Сам Гюго стверджував, що людство пройшло три етапи розвитку. Перший - первiсний, коли людина милується величчю Всесвiту. З цим Гюго пов'язує лiрику. Другий етап - античний, коли починається соцiальна iсторiя людства. З цим перiодом Гюго пов'язує епос. Третiй етап - християнська ера. З ним, на думку Гюго, пов'язана драма. Віктор Гюго — яскравий представник французького романтиз¬му у світовій літературі. Розмаїтість творчості Гюго вражає — він поет, драматург, прозаїк, літературний критик і публіцист. От тільки сприйняття й поціновування його доробку на батьків¬щині та за її межами відрізняється. За дослідженням Дмитра На¬ливайка, для французів Гюго спершу поет, далі драматург і тіль¬ки потім романіст. За межами Франції ситуація змінюється з точністю до навпаки. Зокрема українському читачеві чи не най¬краще відомі мальовничі та захопливі романи митця. Роман Віктора Гюго «Собор Паризької Богоматері» не схожий на жоден інший твір, адже його головний образ не історичний і не вигаданий літературний герой, а культова споруда — собор Па¬ризької Богоматері. Він, за авторським задумом, не просто місце дії твору, але і його ідейно-композиційний центр, грандіозний символ епохи, який виражає не тільки її зміст і колорит, а й філософсько-історичну істину. Актуальність даної роботи досить значна, адже Віктор Гюго - один із найпослідовніших французьких романтиків XIX ст. Мета даної роботи: проаналізувати творчість В.Гюго та його роман. Для реалізацїї поставленої мети було поставлено ряд таких завдань: 1) визначити місце та роль письменника в літературі; 2) визначити та описати що таке гротеск; 3) дослідити прояви жанру гротеск у романі. Об'єктом дослідження є роман «Собор Паризької Богоматері». Предметом дослідження є гротеск у романі «Собор Паризької Богоматері». Структура роботи: робота складається із двох розділів. У першому розділі подано інформацію про жанр новели у літературі та коротку характеристику творчості О.Генрі. У другому розділі охарактеризовано новели О.Генрі, їхню тематику, а також становлення жанру новела у творчості автора. Завдання курсової роботи: дослідити походження та значення явища гротеску, його використання в романі В. Гюго; історію створення роману. Загальний обсяг роботи: 25 друкованих сторінок.