0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Порівняльний аналіз однойменних різножанрових творів на уроці української літератури (на матеріалі творчості Григорія Квітки-Основ’яненка) (ID:857721)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 29
Рік виконання: 2015
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. Методика порівняльного аналізу різножанрових творів у шкільному курсі української літератури……………………………… 1.1. Специфіка аналізу художнього твору у шкільному вивченні… 1.2. Роль порівняльного методу у шкільному курсі української літератури………………………………………………………………. 1.3. Методика аналізу повісті та драми на уроках літератури РОЗДІЛ 2. Порівняльне вивчення повісті «Щира любов» та однойменної п’єси Григорія Квітки-Основ’яненка на уроці позакласного читання в загальноосвітній школі……………………... 2.1. Аналітичний огляд шкільних програм з української літератури.. 2.2. Методичні проблеми порівняльного аналізу на уроці української літератури………………………………………………….. 2.3. Урок позакласного читання за творами Григорія Квітки-Основ’яненка……………………………………………………………. ВИСНОВКИ……………………………………………………….…….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………….........
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Л. Мірошниченко в основі шкільного аналізу визначає таку послідовність операцій: виокремлення складових художнього твору, дослідження їх, здійснення аргументованих висновків, синтез окремих частин, щоб побачити твір у цілому, усвідомити зміст, дати самостійну критичну оцінку. На думку Л. Мірошниченко, методологічну основу шкільного аналізу художнього твору становлять такі види аналізу: культурологічний, лінгвістичний, стилістичний, філологічний, контекстуальний, психологічний, міфологічний, структуралістичний, герменевтичний та інші [11, с. 16]. О. Ніколенко виділяє такі методи аналізу художнього твору в школі: