0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Книга, як символ збереження духовності в жорстокому світі за романом «Крадійка книжок» М. Ф. Зузака (ID:901406)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Література
Сторінок: 23
Рік виконання: 2023
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………… 4 РОЗДІЛ І. Маркус Зузак – літературний феномен нового століття……….. 8 1.1 . В чому особливість австралійського письменника Маркус Зузак……. 8 1.2. Літературна спадщина Маркус Зузак….……………………………… 9 1.3. Висновок ………………………………………………………………… 12 РОЗДІЛ ІІ. Ідеї людяності, добра та порятунок життя та культури в романі «Крадійка книжок» ……………………………………………………………13 2.1. Літературна перлина чи наївна казка «Крадійка книжок» М.Ф. Зузак . 13 2.2. Книга, як символ збереження духовності в жорстокому світі за романом «Крадійка книжок» М.Ф. Зузак. ……………………………………………… 18 2.3. Висновок ………………………………………………………………… 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………… 23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Поширеними засобами відображення війни в романі є використання авторського стилю, символіки, вибір персонажів та тематика твору. В дослідженні представлений автор, який по-різному бачить війну: Маркус Зузак створює в своєму романі власний світ. Репрезентація війни в таких англомовних романах, як «Крадійка книжок» (The Book Thief, 2005) [11] Маркуса Зузак, написана на початку XXI століття, не була предметом окремого вивчення. Актуальним питанням у літературних дослідженнях сьогодні є репрезентація війни в художніх творах. Це пов’язано з тим, що сучасні романи про війну набувають все більшої популярності, що зумовлено значним часовим проміжком між подіями Другої світової війни та написанням романів. Внаслідок цього, увага часто зосереджена на використанні засобів репрезентації війни, оскільки письменник не має власного пережитого досвіду війни та послуговуються іншими джерелами для написання своїх творів, відповідно, маючи можливість виразити війну (показати її наслідки для людини і суспільства, попередити про загрози) різними засобами: стилем, мовою, композицією. Метою дослідження є вивчення шляхом компонентного аналізу світосприйняття дітей під час геноциду євреїв та знищення книжок та історичної цінності у період Другої світової війни в творах «Крадійка книжок» Маркуса Зузак. Автор дає можливість читачеві перенестися в минуле та «побачити» репресії [8], які робилися з людьми, які зберігали у себе вдома книги. Мета дослідження зумовила необхідність виконання таких завдань: – проаналізувати теоретико-методологічні засади дослідження; – окреслити особливості художнього моделювання світосприйняття художніх образів дітей та книг у романі «Крадійка книжок» Маркуса Зузак; – узагальнити результати дослідження у висновках; – виявити художні моделі репрезентації війни новому романі початку XXI століття. Об’єкт дослідження: роман-бестселер – «Крадійка книжок» Маркуса Зузак. Предмет дослідження: особливості світосприйняття подій Другої світової війни та, зокрема, геноциду євреїв та знищення книжок у романі «Крадійка книжок» Маркуса Зузак. Наукова новизна роботи полягає в тому, що здійснено комплексний аналіз твору про Голокост «Крадійка книжок» Маркуса Зузак, Вказано на художню рецепцію світогляду дитини війни в романі. Методи дослідження. У роботі використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, систематизації й узагальнення матеріалу, що дало змогу здійснити обробку літературно-критичних джерел, залучених до комплексного аналізу; метод психоаналізу. Практичне значення дослідження полягає в тому, що матеріали можуть бути використані на уроках позакласного читання та на факультативних заняттях у класах з поглибленим вивченням української мови і літератури в загальноосвітніх школах гімназіях, ліцеях при вивченні творів сучасної зарубіжної літератури, а також для підготовки вузівських лекцій, спецкурсів, студентських наукових робіт щодо творчості Маркуса Зузак.