0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Відповіді на іспит "Історія української літератури" (ID:907548)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Література
Сторінок: 100
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Суспільно-політична та культурна атмосфера в Україні у ІІ полов. ХІХ ст. 2. Поезія пошевченківської епохи: традиції і новаторство. 40 3. Розвиток жанру поеми у поезії 50–60-х рр. ХІХ ст. 4. Основні тенденції розвитку прози 50–60-х рр. ХІХ ст. 5. Світлий і темний дух П.Куліша. Життєвий і творчий шлях письменника. Взаємини П.Куліша з Т.Шевченком, Марко Вовчком. 6. Ідейно-естетичний аналіз збірки “Досвітки” П.Куліша. 7. Суперечливий характер “Хуторної поезії” П.Куліша. І.Франко про збірку. 8. Історичні поеми П.Куліша. 9. Поема “Магомет і Хадиза” П.Куліша. 10. “Чорна рада” П.Куліша – перший український історичний роман. 11. Марко Вовчок: “таємниця її обличчя”. Чотири періоди творчості Марка Вовчка. 12. Новаторство “Народних оповідань” Марка Вовчка. 13. “Інститутка” Марка Вовчка: повість про панночку чи селянку? 14. Жанр казки у творчості Марка Вовчка. 15. Проза О.Стороженка. 16. Роман “Марко Проклятий” – українська версія про вічного мандрівника. Особливості сюжету і композиції. Характеристика образів. 17. Життєвий і творчий шлях А.Свидницького. 18. Сімейна хроніка “Люборацькі” – перший український соціально-побутовий роман. 19. Творчість С.Воробкевича – поезія буковинського “жайворонка”. 20. Життєвий і творчий шлях Ю.Федьковича. 21. Жовнірська поезія Ю.Федьковича. 22. Балади Ю.Федьковича. 23. Поеми Ю.Федьковича. 24. Романтична проза Ю.Федьковича. 25. Проблематика повісті “Три як рідні брати” Ю.Федьковича. 41 26. Життєвий і творчий шлях Л.Глібова. 27. Тематика і проблематика та національна своєрідність байок Л.Глібова. 28. Лірика Л.Глібова. Творчість Дідуся Кенира. 29. Життєвий і творчий шлях Степана Руданського. 30. Лірика С.Руданського. 31. Гумористичні поезії С.Руданського. Тематика і проблематика. Особливості жанру співомовки. 32. Історичні поеми С.Руданського. 33. Жанрово-тематичне розмаїття української поезії 70–90-х рр. ХІХ ст. 34. Українська поема 70–90-х рр. ХІХ ст. 35. Особливості розвитку української прози у 70–90-х рр. ХІХ ст. 36. Українська повість 70–90-х рр. ХІХ ст. 37. Український роман 70–90-х рр. ХІХ ст. 38. Українська драматургія другої половини ХІХ ст. Театр корифеїв: доля і слава. 39. Українська журналістика другої половини ХІХ ст. Франківські видання. 40. Життєвий і творчий шлях І.Нечуя-Левицького. 41. Панас Рудченко і Панас Мирний: чиновник і письменник. Проблема становлення та еволюції таланту. 42. Громадська і літературна діяльність О.Кониського. Зв’язки письменника з Галичиною. 43. Олена Пчілка: письменниця, громадський діяч, мати. 44. Життєвий і творчий подвиг Бориса Грінченка. 45. Голгофа П.Грабовського. 46. Основні мотиви лірики П.Грабовського. Особливості світобачення поета. 47. Я.Щоголев: запізнений романтик і “непривітаний співець”. 48. І.Манжура – співець українського степу. 49. Від І.Тобілевича до І.Карпенка-Карого. 50. Творчий шлях М.Кропивницького. 51. Розвиток західноукраїнської прози у другій половині ХІХ ст. (М.Павлик, С.Ковалів, Т.Бордуляк, Н.Кобринська, Є.Ярошинська). 42 52. “Нова людина” у прозі І.Нечуя-Левицького. 53. Дореформене і післяреформене українське село у повістях І.НечуяЛевицького. 54. Історичні романи І.Нечуя-Левицького: проблема відступництва і проблема зради. 55. Роман “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Панаса Мирного та Івана Білика. Історія створення, публікації. Особливості сюжету, композиції. Система образів. 56. Трагедія Христі Притиківни у романі “Повія” Панаса Мирного. 57. Українське село у прозі О.Кониського. 58. Національна ідея у повісті “Юрій Горовенко” О.Кониського. 59. Творчість В.Мови (Лиманського). 60. Світ дитини у прозі Б.Грінченка. 61. Основні мотиви поезії Василя Чайченка. 62. Проблема розорення “селянських гнізд” у дилогії Б.Грінченка “Серед темної ночі” та “Під тихими вербами”. 63. “Пора першого пробудження нашого жіноцтва” у повісті “Товаришки” Олени Пчілки. 64. Проблема взаємин інтелігенції і народу у прозі О.Пчілки. 65. Художній світ “Думок-мережанок” Олени Пчілки. 66. Доля України в поезії Я.Щоголева. 67. “Ремеслові” поезії Я.Щоголева. 68. Поезія М.Старицького – “перші проби нових тонів, нових форм, нового вислову в нашій поезії” (І.Франко). 69. М.Старицький – драматург. 70. “Не судилось” М.Старицького: традиція і новаторство. 71. Моральний світ драми “Дай серцю волю, заведе в неволю” М.Кропивницького. 72. Соціальні акценти драми “Доки сонце зійде, роса очі виїсть” М.Кропивницького. 73. Український Яго у трагедії “Глитай, або ж Павук” М.Кропивницького. 74. Український “чумазий” у комедіях І.Карпенка-Карого. 43 75. “Хазяїн” І.Карпенка-Карого: історія написання, прототипи і персонажі, конфлікти і характери, принципи творення комедійних ситуацій. 76. Дилогія “Суєта” і “Житейське море” І.Карпенка-Карого. Проблема батьків і дітей. Життя української богеми. 77. Трагедія української дівчини у драмах “Наймичка” і “Безталанна” І.Карпенка-Карого. 78. Проблема зради в історичних драмах І.Карпенка-Карого. 79. Проблема автобіографізму збірки “Малий Мирон”. 80. І.Франко у період “молодечого романтизму”. Збірка “Баляды и росказы”. 81. Збірка “З вершин і низин” І.Франка. Особливості композиції, система жанрів. Образ ліричного героя. 82. Збірка “Зів’яле листя” І.Франка. Генеза, щоденник самогубця, авторська концепція, композиція, образи ліричного героя і ліричної героїні. 83. Збірка “Мій Ізмарагд” І.Франка. Особливості композиції. Поліфонія жанрів. 84. Образ автора у збірці “Із днів журби” І.Франка. 85. Концепція книги “Semper tiro” І.Франка. Жанрово-композиційні особливості збірки. 86. Соціально-побутові поеми І.Франка (“Панські жарти”, “Сурка”). 87. Проблема українсько-польських взаємин в історичній поемі “На Святоюрській горі”. 88. Українська версія “Reineke-Fuchs-a”. 89. Образ І.Вишенського в однойменній поемі І.Франка. 90. Франкова версія Каїна. 91. Проблема зради у поемі “Похорон” І.Франка. 92. Поема “Мойсей” – заповіт І.Франка українському народові. 93. Тематика і проблематика малої прози І.Франка. 94. Бориславський цикл І.Франка: нові теми і нові образи в українській літературі. 95. Проблеми галицького села у малій прозі І.Франка. 96. Тюремні оповідання І.Франка: суспільно-психологічні студії “дна”. 97. Об’єкти суспільно-політичної сатири у малій прозі І.Франка. 98. Майстерність Франка-прозаїка у новелах “Сойчине крило”, “Маніпулянтка”, “Батьківщина”. 44 99. Соціальна утопія роману “Борислав сміється” І.Франка. 100. “Захар Беркут” – “образ громадського життя Карпатської Русі в ХІІІ віці”. 101. Проблема взаємин інтелігенції і народу в романі “Лель і Полель” І.Франка. 102. “Для домашнього вогнища” і “Основи суспільності” – домінанта антигероя. 103. Художні колізії роману “Перехресні стежки” І.Франка. Євген Рафалович – новий естетичний ідеал письменника. 104. Тематика і проблематика комедій І.Франка “Рябина”, “Учитель”, “Майстер Чирняк”. 105. Драма І.Франка “Украдене щастя”: генеза, сюжет, конфлікти, характери
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
+1. Суспільно-політична та культурна атмосфера в Україні у ІІ полов. ХІХ ст. У 2 пол. 19 ст. розпочинається новий період в розвитку українського письменства, який відзначився значним поширенням ідей романтизму та формуванням нових напрямів реалізму. У суспільно-політичному житті це був період, коли всі питання зводилися до проблеми ліквідації кріпосного права та розв'язання назрілих соціальних конфліктів. В цей час починають утворюватись нові партії, зокрема, москофіли та народовці. Народовці займались пробудженням національної самосвідомості укр. народу; видавали книги, брошури, засновували бібліотеки. У 1686 р. виникає Просвіта у Львові. Натомість москофіли обстоювали ідею єдності з росією, вони писали так званим «язичиєм», це здебільшого були священники, учителі гімназій (Напр. Іван Наумович, редактор «Слова», галицький москофіл). Також у 1873 р. виникає Наукове товариство ім. Т. Шевченка. В Петербурзі було заснованопершу українську громаду(засновники-хлопомани, видавали журнал «Основа»; зокрема, В. Антонович надрукував там свій твір Моя Сповідь), яка мала на меті сприяти розвитку народної освіти, формуванню національної свідомості. Найвпливовішою у цей час була Київська громада(В. Антонович, А. Свидницький, П. Житецький).На початку 1861 року виходив український щомісячник «Основа.У 1863 р. відбувається 2 польське повстання, виходить Валуєвський циркуляр (це було таємне розпорядження міністра Валуєва), що дозволяв друкувати художні твори укр. мовою, проте релігійного чи наукового характеру література заборонялась. 1870 роки – за І. Франком названі «нещасним десятиліттям». На цей час припадає діяльність Південно-зх відділу Рос. Географ. Товариства, який займався вивченням України та її історії. В. Антонович видає «Архів Юго-западной Росии»; П. Чубинський – «Труди етнограф. статист. експедиції..», В. Антонович і Драгоманов- видають Історичні пісні.. в 2 томах, П. Житецький- Очерк звукової історії малоросійського наріччя» та ін. У 1876 р. Олександр 2 підписує Емський указ, за яким не допускалось видання і перевезення книг і брошур в Росію з Галичини; заборонялось видання творів і перекладів укр. мовою; а також під забороною були вистави і концерти укр. м. Друга половина 19 ст. також подарувала Україні цілу плеяду видатних письменників : І. Франка, П. Куліша, Лесі Українки, Панаса Мирного, М. Коцюбинського, І. Нечуя-Левицького, Б. Грінченка, П. Грабовського та ін. У центрі їх творів були реалії пореформеного періоду. Особливо яскраво ця тенденція виявляється у творах І. Франка «Борислав сміється», І. Нечуя-Левицького «Микола Джеря», Панаса Мирного «Лихі люди». Популярні композитори : (1862 p. C. Гулак-Артемовський «Запорожець за Дунаєм»;П. Ніщинський, М. Лисенко «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Наталка Полтавка», «Тарас Бульба», «Енеїда»; М. Вербицький, І. Лавровський, І. Воробкевич, В. Матюк, А. Вахнянин, Д. Січинський та ін. ) Художники :М. Пимоненко («Святочне ворожіння», «Весілля в Київській губернії», «Свати», «Проводи рекрутів»), О. Мурашко, К. Костанді,С. Васильківський («Козача левада», «Ранок. Отара в степу», «Степ на Україні», «Перед грозою»).