0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Відповіді на екзамени Взаємодія видів транспорту, Вантажні перевезення, Пасажирські перевезення (ID:1042471)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 57
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Взаємодія видів транспорту 1. Розкрити поняття раціонального розподілу перевезень між видам транспорту 2. Розкрити поняття прямих змішаних перевезень та їх ефективності 3. Дати характеристику залізнично-автомобільним перевезенням 4. Розкрити поняття контейнерних перевезень 5. Організація технологічної взаємодії видів транспорту 6. Охарактеризувати поняття змішаних перевезень «ріка-море» 7. Дати характеристику основним особливостям та показникам внутрішнього водного транспорту 8. Охарактеризувати поняття єдиного технологічного процесу у вузлі 9. Дати характеристику розподілу пасажирських перевезень між видами транспорту 10. Організація технічної взаємодії видів транспорту Вантажні перевезення 1. Навести основні зовнішні ознаки та маркувальний код контейнера. 2. Пояснити необхідність пломбування вантажів, навести основні види пломб та способи їх навішування 3. Охарактеризувати зміст статуту автотранспорту 4. Охарактеризувати поняття маркування вантажів, зазначити місця розміщення написів маркування 5. Розкрити значення вантажних перевезень для економіки. Визначити перспективи розвитку вантажних автомобільних перевезень 6. Визначити поняття та види рухомого складу, навести основні різновиди контейнерів 7. Навести основні види транспортної тари, пояснити її призначення 8. Навести класифікацію небезпечних вантажів, фізико-хімічні їх властивості 9. Навести класифікації вантажів та вантажних автомобільних перевезень 10. Розкрити поняття транспортного процесу та його елементів Пасажирські перевезення 1. Охарактеризувати процес організації міжнародних автобусних перевезень 2. Охарактеризувати умови попиту на пасажирські перевезення, дати визначення поняттю пасажиропотік. 3. Розкрити основи управління якістю перевезень пасажирів 4. Обґрунтувати необхідність та методи оптимізації пасажиропотоків 5. Охарактеризувати транспортний процес пасажирських перевезень 6. Визначити поняття маршрутів пасажирських перевезень, зазначити їх основні види 7. Обґрунтувати відкриття, закриття та зміну маршрутів пасажирського транспорту 8. Дати характеристику шляхам сполучення та об’єктам забезпечення перевезень в контексті організації маршрутів перевезень пасажирів 9. Навести основні методи обстеження пасажиропотоків. 10. Навести основні вимоги до організації транспортного процесу пасажирських перевезень
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дослідження операцій в транспортних системах 1. Аналіз чутливості розв’язку задачі лінійного програмування: у двомірному випадку може проводитися графічно; може зміцнити довіру до економіко - математичної моделі задачі; може послабити довіру до рекомендацій економіко - математичної моделі задачі; усе перераховане вище. 2. Нехай xij позначає кількість продукції, відправлена з заводу i на товарний склад j. Тоді обмеження пропозиції можна записати в такий спосіб: ; ; ; усі вираження неправильні; 3. Обмеження економіко - математичної моделі задачі лінійного програмування звужує діапазон значень, які: може приймати цільова функція; може приймати змінний розв’язок задачі; 4. В задачі нелінійного програмування диференціювання застосовують, щоб: виразити умови оптимальності. 5. Які з наступних тверджень про оптимальний розв’язок задачі лінійного програмування є вірним? Якщо оптимальний розв’язок існує, завжди найдеться хоча б один кутовий розв’язок. 6. Збільшення запасу дефіцитного ресурсу задачі лінійного програмування: поліпшує оптимальне значення цільової функції; не може поліпшити оптимальне значення цільової функції; погіршує оптимальне значення цільової функції. 7. Транспортну модель можна використовувати тільки в тому випадку, коли: попит перевищує пропозицію; пропозиція перевищує попит; попит та пропозиція рівні. 8. При переході від реальної проблеми до символічної моделі задач лінійного програмування корисно: словесно описати всі обмеження; дати словесний опис мети; словесно визначити змінні розв’язку. 9. Термін поліпшення в лінійному програмуванні означає: збільшення оптимального значення цільової функції в моделі максимізації; зменшення оптимального значення цільової функції в моделі мінімізації. 10. Обмеження економіко - математичної моделі задачі лінійного програмування можуть відображати: вимоги; умови балансу. 11. Найкоротший шлях задачі комівояжера: повинний проходити через кожен вузол; це безліч усіх дуг, що складають найкоротший маршрут від початкового вузла до даного вузла призначення. 12. Математичне формулювання моделі задачі лінійного програмування важливе тому, що: змушує менеджера чітко вирішити поставлену задачу. 13. У моделі задачі цілочисельного лінійного програмування: за винятком обмежень цілочисельності, усі функції обмежень лінійні; усі змінні розв’язку повинні бути цілими. 14. Вироджений оптимальний розв’язок задачі лінійного програмування: містить менш т позитивних змінних (т - число граничних обмежень); не дає інформації про альтернативні оптимуми; може не надати інформацію про діапазон припустимих коефіцієнтів збільшення і зменшення цільової функції. 15. Припустимо, що в результаті розв’язку задачі мінімізації, у якій присутні умови невід’ємності, оптимальне значення змінної х, дорівнює 0. Необхідно з'ясувати, на скілько потрібно зменшити вартість х, (коефіцієнт перед цією перемінною у формулі цільової функції), щоб в оптимальному рішенні значення цієї перемінної стало позитивним. Які дані, приведені в звіті по стійкості Пошук розв’язку, можуть допомогти в цьому? Нормована вартість. 16. В моделях прийняття рішень корисність – це: міра привабливості грошей; міра неприйняття ризику; міра схильності до ризику. 17. При рішенні задачі цілочисельного лінійного програмування, в якій необхідно максимізувати цільову функцію, нижню границю оптимального значення цільової функції можна знайти в такий спосіб: знайти припустимий розв’язок для моделі ЦЛП будь-яким доступним способом і використовувати його значення цільової функції. 18. Складніше всього при виконанні економічного аналізу моделі черги оцінити: вартість чекання. 19. Яке з наступних тверджень у загальному випадку не справедливо для множника Лагранжа? Множник Лагранжа сталий в середині деякого діапазону значень правої частини обмеження. 20. Теорія прийняття рішень приділяє велику увагу: усієї доступної інформації, необхідної для побудови моделі прийняття рішень; критерієві для виміру "якості" розв’язку; вибору оптимального розв’язку; усьому перерахованому вище. 21. Яке з наступних тверджень невірно для моделей прийняття рішень в умовах ризику? Для ухвалення розв’язку використовується критерій максимізації результату. 22. У лінійному програмуванні аналіз чутливості: дозволяє досліджувати зміни коефіцієнтів цільової функції; дозволяє досліджувати зміни правих частин обмежень; і а, і б. 23. Відмінною рисою економіко - математичних моделей задач лінійного програмування (з більш загального класу моделей математичного програмування) є те, що: усі розглянуті функції лінійні. 24. Випадкове число, отримане за допомогою генератора випадкових чисел електронної таблиці для имітаційного моделювання, це: дійсне число з інтервалу від 0 до 1, причому всі числа з цього інтервалу мають однакову імовірність. 25. Вимога невід’ємності включається в економіко - математичної моделі задачі лінійного програмування, оскільки: така модель більше відповідає реальної ситуації. 26. Якщо коефіцієнт с1 з цільової функції в моделі максимізації збільшується на значення, у точності рівне припустимому збільшенню, то: оптимальне значення цільової функції може змінитися; попереднє оптимальне розв’язку залишиться оптимальним; з'явиться нове оптимальне розв’язку, з більшим значенням змінної х1;. 27. Які з приведених нижче характеристик не відносяться до експоненціального розподілу? Як правило, вибіркове значення більше середнього. 28. Основна мета моделювання черг в теорій масового обслуговування: допомогти менеджерові зменшити вартість обслуговування. 29. Економікою математична модель лінійного програмування — це: модель умовної оптимізації; модель прийняття рішень при наявності обмежень; модель математичного програмування; усе перераховане вище. 30. Зміна коефіцієнта у формулі цільової функції економіко - математичної моделі задачі лінійного програмування: змінює кут нахилу прямої цільової функції. 31. В задачі нелінійного програмування точка х*, для якої = 0 і > 0, задовольняє достатній умові: локального мінімуму. 32. В типової імітаційної моделі вхідними даними є: значення параметрів; значення змінні розв’язку. 33. Надлишкове обмеження економіко - математичної моделі задачі лінійного програмування: нелегко розпізнати до оптимізації моделі; може перестати бути надлишковим при зміні параметрів моделі. 34. В економіко - математичної моделі максимізації задачі лінійного програмування:) знаходиться максимум цільової функції на безлічі припустимих розв’язків. 35. Виконання яких з наступних умов гарантує, що існує цілочисельний оптимальний розв’язок задачі перевезення вантажів? Праві частини всіх рівнянь балансу потоків повинні бути цілими числами; Цілими повинні бути значення пропускних спроможностей дуг; 36. Щоб зменшити вплив початкових умов на результати імітації, можна: збільшити кількість іспитів і не розглядати дані, отримані під час перших іспитів моделі для всіх наборів параметрів і рішень. 37. Модель оптимального призначення: це окремий випадок транспортної моделі; може бути вирішена за допомогою ділового вікна Пошук розв’язку; завжди має цілочисельний оптимальний розв’язок. 38. Нехай xij позначає кількість борошна відправлену з складу i в крамницю j. Правильно складене обмеження для попиту першої крамниці виглядає в такий спосіб: х11 +х21 +х31 = 80 Склади КРАМНИЦІ Запаси борошна К1 К2 К3 К4 С1 2 1 3 2 90 С2 2 3 3 1 70 С3 3 3 2 1 50 Потреби борошна 80 60 40 30 210 39. Яке з тверджень справедливо стосовно кутових розв’язків задач нелінійного програмування? В загальному випадку оптимум може знаходитися не в кутовій точці. 40. Отримані раніше аналітичні результати використовуються перед процесом імітації для того, щоб визначити: "гарні значення" змінних розв’язку для заданого набору значень системних параметрів.