Організація перевезень пасажирів у міжнародному сполученні автомобільним транспортом (ID:1107471)
Зміст
ВСТУП.......................................................................................................
1 ТИПИ І ФУНКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАН-СПОРТУ....................................................................................................
2 ТУРИСТИЧНІ ФОРМАЛЬНОС-ТІ........................................................
3 МИТНИЙ КОНТРОЛЬ ТА МИТНЕ ОФОРМЛЕННЯ ПАСАЖИР-СЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ АВТОБУСАМИ.......................................
4 ТЕХНІКО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАСА-ЖИРСЬКОГО АТП…………………………………………………………….
4.1 Загальна інформація про АТП...........................................................
4.2 Аналіз роботи АТП.............................................................................
4.3 Характеристика існуючої організації перевезень пасажирів на маршруті № 1 та на маршруті № 6……………………………………………
4.4 Основні принципи, на які орієнтується АТП для здійснення па-сажирських автомобільних перевезень на високому рівні.........................
5 ОРГАНІЗАЦІЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ...........................
6 ОХОРОНА ПРА-ЦІ.................................................................................
6.1 Охорона праці воді-їв...........................................................................
6.2 Охорона праці інспекторів митного оформлення…………………
6.3 Охорона праці працівників АТП.......................................................
ВИСНО-ВОК..............................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕ-РЕЛ.................................................
Зразок роботи
Економічний і соціальний розвиток суспільства не може існувати без організованої транспортної системи. Транспортна система включає в себе всі види транспорту – трубопроводний, повітряний, залізничний, водний (морсь-кий, річковий) та автомобільний.
Найширшу сферу застосування має автомобільний транспорт. Його ви-користовують як самостійний спосіб перевезень пасажирів і вантажів, а також у змішаних перевезеннях: інтермодальних, мультимодальних, комбінованих.
Автомобільний транспорт застосовують для перевезення вантажів будь-якої собівартості на невеликі і середні відстані. Автомобілі обслуговують роз-дрібну торгівлю, підприємства і компанії малого, середнього та великого биз-несу.
Пасажирський автомобільний транспорт перетворився на один з основ-них та найбільш поширених видів пасажирського транспорту країни. Він ши-роко обслуговує транспортні потреби міського та сільського населення, за-безпечуючи масові та індивідуальні перевезення пасажирів парком автобусів та легкових автомобілів.
Пасажирські перевезення (міські, приміські, міжміські, міжрегіональні, міжнародні) здійснює автомобільний транспорт загального користування – автобуси, таксі. Міські перевезення характеризуються невеликою протяжніс-тю маршрутів, частими зупинками і частою зміною пасажирів. Міжміські пе-ревезення відрізняються від міських великою протяжністю маршрутів, порів-няно незначною кількістю зупинок і незначною зміною пасажирів.
Головною проблемою пасажирського транспорту є підвищення праці автомобільного транспорту загального користування. На продуктивність їх праці впливає: незадовільний розвиток транспортної сітки та маршрутної си-стеми; нераціональне використання транспорту загального користування; по-гана якість транспортного обслуговування; зменшення парку автобусів; недо-сконалість системи швидкісних та експресних автобусних маршрутів у містах та на позаміських сполученнях.
На пасажирському автомобільному транспорті розроблено ряд заходів для підвищення продуктивності праці автомобільного транспорту загального користування. Отже, для підвищення продуктивності необхідно:
- розробити оптимальні маршрути у містах, сільській місцевості, приміських та міжміських сполученнях;
- слідкувати за раціональним використанням транспорту загального користування, а також за забезпеченням парку автобусів та легкових авто-мобілів достатньою кількістю паливно-мастильних речовин та запасними ча-стинами;
- скоротити кількість холостих пробігів;
- підвищити парк автобусів, удосконалення його структури та підви-щення техніко-експлуатаційних якостей рухомого складу.
Актуальність даної магістерської роботи полягає в тому, що в ній розглядається питання підвищення ефективності роботи автомобільного транспортного підприємства та техніко-експлуатаційних показників роботи автобусів на маршрутах. Особливу увагу в роботі приділено організації пере-везень пасажирів на міжнародних маршрутах №1 та №6.
Метою даної магістерської роботи є складання оптимальних екскурсій-них програм на міжнародних маршрутах №1 та №6.
Основною задачею є скорочення часу стоянки автобусів на митницях для проходження митних та прикордонних формальностей.
Для досягнення поставленої задачі було представлено пункти пропуску через державний кордон у вигляді п’ятиканальних систем масового обслуго-вування та розраховано їх показники, було вирішено додати ще три канали та розподілити смуги руху таким чином, щоб сім із них були задіяні в обслуго-вуванні легкових автомобілів і одна – в обслуговуванні автобусів.
Інші роботи з даної категорії: