0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оптимізація завозу – вивозу вантажів в вузлі взаємодії залізничного, річкового і автомобільного транспорту (ID:125671)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 35
Рік виконання: 2015
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЧАСТИНА 1. ВИЗНАЧЕННЯ ПАРАМЕТРІВ ВХІДНОГО ПОТОКУ ПОЇЗДІВ, ЯКІ ПРИБУВАЮТЬ НА ЗАЛІЗНИЧНУ СТАНЦІЮ 1.1. Визначення параметрів вхідного потоку 1.2. Побудуємо гістограми і функції розподілення інтервалів прибуття. 1.3. Перевірка гіпотези про розподіл Ерланга інтервалів прибуття потягів по критерію згоди Пірсона 1.4. Параметри вхідного потоку аналізуючи кількість поїздів, які прибувають на станцію за годину. 1.5. Побудуємо графіки статистичного розподілу величини поїздів і функції їх розподілу. 1.6. Визначення параметрів розподілення кількості вагонів у поїзді. 1.7. Визначення параметрів тривалості обробки складів поїздів у парку прийому. 1.8. Визначення тривалості обробки поїздів і її параметри при різній кількості груп у бригаді ПТО ЧАСТИНА 2.ОПТИМІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО І РІЧКОВОГО ТРАНСПОРТУ ПРИ ПЕРЕВЕЗЕННІ МІНІМАЛЬНО - БУДІВЕЛЬНИХ ВАНТАЖІВ. ЧАСТИНА 3. РОЗРАХУНОК ПАРАМЕТРІВ ПРОСТОЮ АВТОМОБІЛІВ ТА ВАГОНІВ ПІД ВАНТАЖНИМИ ОПЕРАЦІЯМИ МЕТОДОМ ІМІТАЦІЙНОГО МОДЕЛЮВАННЯ.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для розрахунку параметрів вхідного потоку поїздів використовують такі параметри: 1. Математичне очікування величини χ: M(χ)=∑χiPi (1.1) 2. Дисперсія величини χ: D(χ) = ∑(χi-M(χ))2Pi = М(χ2)-(М(χ))2 (1.2) 3. Середньоквадратичне відхилення величини χ: σ(χ) = (1.3) 4. Коефіцієнт варіації величини χ: Kв = σ(χ)/M(χ) (1.4) 5. Інтенсивність вхідного потоку λ = 1/M(χ) (1.5) Визначити параметри вхідного потоку можна аналізуючи інтервали прибуття поїздів або кількість поїздів, прибуваючих на станцію за якийсь час t (t= 1год.). Інтервали (І) прибуття поїздів мають різні значення, тому треба розглядати їх як випадкові величини. Визначення інтервалів прибуття і кількості поїздів (а) за одну годину зручно представити у вигляді таблиці (табл. 1.1.). Треба скласти статистичний ряд інтервалів прибуття поїздів. Для групування інтервалів треба визначити крок (інтервал) групування спостережень. Крок групування визначається за формулою: